اخبار و اطلاعیه ها
دهه فجر
تشکیل کارگروه برگزاری برنامه چهل سالگی انقلاب

درنمایندگی تهران انجام شد:

تشکیل کارگروه برگزاری برنامه چهل سالگی انقلاب

به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی-نمایندگی تهران در راستای برنامه ریزی مناسب جهت برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ،جلسه کارگروه برگزاری برنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی در نمایندگی تهران تشکیل شد.

براساس این گزارش ، در این جلسه که با حضور رئیس نمایندگی تهران واعضای این کارگروه انجام شد ،حجت الاسلام والمسلمین  محمد شیخ الاسلامی گفت:با توجه به فرارسیدن دهه پنجم انقلاب اسلامی و در پیش بودن ایام دهه فجر و ضرورت به نمایش گذاشتن چهل سال بالندگی این انقلاب و همچنین دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی ، نمایندگی تهران به عنوان بازوی توانمند در بازشناخت فعالیت های دفتر در تهران ،اقدام به برگزاری این نمایشگاه خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد :برپایی این نمایشگاه علاوه بر ایجاد فرصت مناسب برای تبیین فعالیت ها و دستاوردهای دفتر  به بررسی و تبیین رویدادها و تحولات مربوط به پیشرفت و دستاوردهای اقتصادی ،سیاسی،علمی وفرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد پرداخت .

وی با اشاره به این که توجه به شرح وظایف اعضای کمیته و تدوین برنامه های پیشنهادی از اولین اقدامات این کمیته است ادامه داد:  از مشخصه های نمایشگاه امسال میتوان از گفتگو محور بودن و همچنین استفاده از جلوه های بصری ،جهت ایجاد شور ونشاط و ارائه یک فضای جذاب خصوصا برای نسل جوان  نام برد.

محمد شیخ الاسلامی ضمن اشاره به تجربه 5ساله نمایندگی تهران در برگزاری نمایشگاه فرهنگی در این ایام واستقبال خوب مردمی از آن ،ابراز داشت : در دهه فجر امسال تلاش بر این  است که با برنامه ریزی واهتمام بهتر و فکر دقیق تر به ارائه محصولات و آثار فرهنگی هنری و برنامه های جنبی دیگرو با هدف تبیین مفاهیم و ارزش های بنیادین انقلاب اسلامی به افزایش حس تعلق و خودباوری مردم و دستاوردهای امید آفرین و تبیین حقانیت و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بپر دازیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما