اخبار و اطلاعیه ها
نشست شورای
نشست مشترک رئیس نمایندگی تهران با دبیر واعضای شورای فرهنگی زنان

درنشست مشترکی تاکید شد:

آمادگی تهران برای برگزاری سه دوره پودمانی

در نشست مشترک رئیس نمایندگی تهران با دبیر واعضای شورای فرهنگی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور برگزاری سه دوره پودمانی مورد بحث وبررسی وتبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روایط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی- نمایندگی تهران،حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی گفت: در این جلسه ضمن تاکید بر همکاری هرچه بیشتر بین این دونهاد ، به طور خاص به همکاری در خصوص برگزاری دوره های پودمانی با عناوین "دوره مطالعات خانواده،دوره مطالعات زنان و دوره مطالعات تربیت کودکان "پرداخته شد.

وی در ادامه  با بیان اینکه در دفتر تبلیغات اسلامی وشعب ونمایندگی های آن مجموعه کارهای خوبی در راستای فعالیت های  قطب ها ومیزهای تخصصی شده است ادامه داد:شرط همکاری این دو نهاد در این موضوعات خاص ، انعطاف این سه موضوع به مسائل موجود در میز های تخصصی خانواده، آموزش وپرورش ومیز تخصصی سبک زندگی است.

رئیس میز سبک زندگی ضمن بیان این که لازمه انجام این دوره ها وفعالیت ها باید متمرکز بر فعالیت ها و آموزش های مهارتی باشد تاکید کرد: بجای اطلاعات ودیتا و یک سری دوره های صرفا نظری که امروزه طلاب ومبلغان دینی وحتی عموم مردم به آن نیاز دارند که البته الگوهای جدیدی در زندگی برای حل تعارضات موجود در فضای زندگی دینی شان است و این که ما باید یک سری اطلاعات تاریخچه و امور کلی مرتبط با موضوعات زنان یا خانواده وهمچنین کودکان را به آنها منتقل کنیم مهم است اما کافی نیست و بهتر است که این دوره ها را معطوف به آموزش مهارت بشود.

درادامه جلسه خانم رحمتی (دبیر شورای فرهنگی زنان ) ضمن درخواست تسریع درانجام مقدمات اولیه موضوعات مورد بحث ،تاکید کرد: انشاالله با تلفیق محتوایی دوره های نظری ونیز محتوای الگویی ومهارتی ، این دوره های بتواند به یک دوره های آموزشی خوب وتاثیرگذار در فضای تبلیغی تهران باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما