اخبار و اطلاعیه ها
g1
بازدید از دوره‌های درحال برگزاری تربیت مربی خانواده در تهران با حضور حجت الاسلام دکتر مخدوم – حجت الاسلام دکتر سالاری‌فر و دکتر شریفی‌نیا مجری طرح در ساختمان آموزش دفتر تهران برگزار شد. باسمه تعالی
 
 
بازدید از دوره‌های درحال برگزاری تربیت مربی خانواده در تهران با حضور حجت الاسلام دکتر مخدوم حجت الاسلام دکتر سالاری‌فر و دکتر شریفی‌نیا مجری طرح در ساختمان آموزش دفتر تهران برگزار شد.
 
ابتدا حجت‌الاسلام میررفیع‌تبار ضمن خیرمقدم، توضیح کوتاهی درباره دوره و تشکر از رئیس محترم میز تحکیم‌ خانواده و اعضای جلسه و مدعوین این دوره‌ها در قالب 3 دوره مبلغان برادر- خواهر و ائمه جماعت تهران در حال برگزاری می‌باشد و ضمن تشکر از حضور حجت‌الاسلام دکتر مخدوم و حجت‌الاسلام دکتر سالاری‌فر برای سخنرانی دعوت کردند.
 
حجت‌الاسلام دکتر مخدوم :
   نظام برنامه‌ریزی دفتر تبلیغات اسلامی براساس مشکلات جامعه شکل‌ گرفته‌است و اهمیت این شیوه برنامه‌ریزی در دنیا ثابت‌شده     است. این نظام در دفتر تبلیغات اسلامی استفاده می‌شود و موضوعات در 4 قطب مربوط به مسائل: نظام‌اسلامی، انحرافات اعتقادی جامعه؛ علوم‌اسلامی و انسانی و تحکیم خانواده شکل‌ گرفته‌است.
    ایشان در ادامه میزهای تخصصی و گروه‌های زیر مجموعه قطب‌ها را توضیح دادند و تصریح کردند هزینه مسائل پیش‌روی جامعه در حوزه تخصصی خود را شناسایی کرد. راهکارهایی در نظر گرفته‌است. بی‌شک یکی از بهترین راهکارها تربیت مربی خانواده از میان فضلای حوزه علمیه است. با توجه به فرصت این جلسه دریافت نکات، نقدها و پیشنهادات شما برای بهینه‌سازی آموزش‌ها مؤثر است.
 
حجت‌الاسلام دکتر سالاری‌فر:
    ایشان ضمن خوش‌آمد و تقدیر از زحمات مجریان به مشکلات ازدواج، سن بالای ازدواج، اختلافات زناشویی و مشکلات نسلی به عنوان اولویت‌های میز تخصصی خانواده اشاره‌کردند و توضیح دادند زحمات روحانیت قبل و بعد از انقلاب مؤثر بوده و نتایج زیادی برای رفع مشکلات مردم داشته ولی با توجه به شرایط زمانه و پیچیده‌تر شدن مشکلات لازم است ارزش‌های اسلامی را با مدل‌های کاربردی غربی و تجربیات بشری درآمیزیم و سطح خانواده را بهبود دهیم. حق‌است که روحانیون بیشتر برای تربیت خانواده‌ها موفق باشند و این آموزش‌ها با این هدف شکل گرفته‌است. پس دانش‌پژوهان به نکاتی درخصوص سرفصل‌ها و غیره را مطرح کردن.
در پایان دانش پژوهان به نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص دوره پرداختند.
 
 
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما