گفتمان1
در دفتر تبلیغات اسلامی تهران ؛ سه دوره آموزشی طرح گفتمان علوم انسانی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی-نمایندگی تهران، طرح گفتمان علوم انسانی ، زیر نظر قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی وانسانی ،دانشگاه باقرالعلوم(ع)و با همکاری نمایندگی تهران دفتر تبلیغات اسلامی در ساختمان آموزش این نمایندگی درحال برگزاری است.

براساس این گزارش این طرح از ابتدای سال 1394 و با برگزاری یک دوره مصاحبه از دانشجویان نخبه سراسر دانشگاه های تهران در نمایندگی تهران به انجام رسید و با انتخاب افراد دارای صلاحیت وشرایط حضور ، از اوایل سال تحصیلی 94-95 و با آماده سازی برخی مکان ها جهت کلاس های آموزشی طرح گفتمان در داخل ساختمان اداری این نمایندگی و با حضور بیش از 100دانشجو در ایام پایانی هر هفته برگزار شد .

در ادامه این گزارش آمده است که در سال95-96 با توجه به اضافه شدن تعداد دانش جویان جدیدالورود وافزایش تعداد افراد در این طرح وهمچنین جابجایی ساختمان اداری نمایندگی تهران به مکان جدید واختصاص ساختمان سابق جهت فضای آموزشی ، جهت تجهیز و آماده سازی این مکان برای برگزاری دوره جدید طرح گفتمان ،نمایندگی تهران با همکاری اداره کل پشتیبانی دفتر اقدام به تهیه وخرید برخی اقلام مورد نیاز از قبیل صندلی های دانشجویی و میز وصندلی های مورد نیاز برای سلف وپذیرایی ودیگر وسایل نمود . که بعد از تجهیز و آماده سازی مکان های فوق که شامل یک سالن بزرگ همایش و تعداد 10 کلاس آموزشی ونمازخانه و اتاق های سلف مجزا برای خواهران وبرادران می باشد ، ترم جدید سال تحصیلی 95-96 نیز با حضور بیش از 150 دانشجو آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه و با برگزاری بیش از .... روز کلاس آموزشی به پایان رسید.

براساس همین گزارش با فرارسیدن سال تحصیلی 96-97 و با برگزاری مصاحبه های ورودی جهت دانشجویان جدید ، این ترم نیز از تاریخ 20مهر ماه کلاس های آموزشی طرح گفتمانو با حضور بیش از 220 دانشجو جدید وقدیم و در رشته های مختلف بر اساس سرفصل های آموزشی طرح گفتمان علوم انسانی در حال برگزاری است.

شایان ذکر است این طرح که سومین دوره خود را زیر نظر قطب بنیادهای نظری ونظام متقن علوم اسلامی و انسانی و دانشگاه باقرالعلوم (ع) می گذراند در حال حاضر ترم پنجم آن  همچون دوره های گذشته با همکاری همه جانبه نمایندگی تهران وهمکاران اجرایی وپشتیبانی این نمایندگی  درحال انجام است.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما