دیرین
جلسه دوم با مدیران مجموعه دیرین دیرین

جلسه دوم با مدیران مجموعه دیرین دیرین

پیرو جلسه قبلی برگزار شده با مدیران مجموعه دیرین دیرین جلسه دوم در راستای اجرایی سازی برنامه های مشترک برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور حاج آقای شیخ الاسلامی رئیس نمایندگی تهران و حاج آقای عزیزی رییس اداره فرهنگی تبلیغی و آموزشهای کاربردی و آقای آل امین رییس اداره برنامه ریزی و تعاملات فرهنگی و آقایان ابوالحسنی مدیران مجموعه دیرین دیرین تشکیل شد، در ابتدا حاج آقای شیخ الاسلامی به تبیین مساله محوری و تاکید بر مساله سواد مصرف کالای فرهنگی در میز سبک زندگی اسلامی ایرانی شامل رسانه- فضای مجازی- اسباب بازی- مد- هنر و .... و همچنین تاکید بر بحث طلاق در 5 سال اول زندگی مشترک در میز خانواده پرداختند و به اهمیت و نقش مجموعه های انیمیشنی و بازی های رایانه ای در فرهنگ عمومی تاکید کردند. و در خصوص فعالیت مشترک با مجموعه دیرین دیرین سه الگوی زیر را پیشنهاد کردند:

الگوی اول : دفتر به عنوان تامین کننده محتوای انیمیشن ها به عنوان اتاق فکر با توجه به سبقه فرهنگی و رویکرد مساله محوری که در سالهای اخیر اتخاذ کرده است.

الگوی دوم : سفارش کار از سوی دفتر و تولید انیمیشن با نرخ مصوب مجموعه دیرین دیرین ، که با توجه به هزینه بسیار بالای این الگو و محدودیت های مالی دفتر ، ناگزیر به استفاده از اسپانسرهای مالی از موسسات و نهادهای در شان دفتر می باشد.

الگوی سوم : تولید انیمیشن متناسب با توان و بودجه دفتر که بدیهی است این امر به صورت بسیار محدود می تواند انجام گیرد.

سپس آقای ابوالحسنی مدیر مجموعه دیرین دیرین  مجددا نسبت به همکاری با دفتر ابراز علاقمندی کردند و هر سه الگو را برای اجرا ممکن دانستد و پیشنهاد نمودند که نمونه اولیه براساس محتوای ارسالی دفتر با الگوی اول بررسی و اجرا گردد و سپس برای ادامه کار مذاکرات صورت پذیرد .

ضمنا ایشان اعلام کردند که مجموعه دیرین دیرین با توجه به اینکه برندی بسیار معتبر در عرضه انیمیشن می باشد، در شناسایی و بکارگیری اسپانسر ها با دفتر نهایت همکاری را خواهند داشت.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما