g2
اولین نشست کمیته علمی دستگاه‌های عضو همایش ملّی عفاف و حجاب مورخه 09/02/96 در دفترتبلیغات اسلامی تهران برگزار شد. در این جلسه جناب حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و دبیر همایش ملّی عفاف و حجاب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیرمقدم به حاضرین در جلسه در خصوص ضرورت سبک زندگی اسلامی ایرانی اینکه در جوامع شهری امروز که عموماً چند فرهنگی بر آن‌ها حاکم است و افراد یکپارچگی اندکی دارند، سبک زندگی اهمیت بیشتری دارد، زیرا مردم به این طریق قادر به شناسایی خودی از بیگانه می‌کنند. به این ترتیب مردم ترجیح می‌دهند یکدیگر را براساس ظاهر و عوامل مربوط به سبک‌زندگی شناسایی کنند تا طبقه و آگاهی طبقاتی مردم به سطح مطلوبی برسد.
شیوه و الگوی رفتار برمبنای ارزشهای اسلامی و سنت‌های ایرانی که مقصد آن پیشرفت و تشکیل جامعه اسلامی است و در تلاش‌است تا برای همه ابعاد زندگی از معماری گرفته تا الگوی مصرف و نوع لباس، روش تازه­ای را برای مردم ایران مطرح کند. چنین تعریفی دارای قلمرو فرهنگی، دینی، سیاسی، اقتصادی و جغرافیایی است.
نگرش‌ها و ارزش‌های یک فرد، گروه یا ملت، الگوهای زندگی، آداب و رسوم، شیوه‌های امرارمعاش، باورها، عقاید، روش‌های زندگی در محیط‌های جغرافیایی، فرهنگ یک ملت، روش‌های زندگی که موجب افزایش سلامت فردی و اجتماعی می‌شود، رفتارهای متأثر از تفسیر فرد از فلسفه زندگی و جهان هستی، نگرش‌ها و وظایف فرد نسبت به خود، دیگران، نظام هستی، خدا، مسئولیت‌های شغلی و اجتماعی و مسئولیت‌های خانوادگی می‌باشد، در ادامه گزارشی از روند اجرایی برگزاری همایش، ارائه نمودند.
و هم‌چنین جناب آقای سید عبدالکریم حسن‌پور بعنوان دبیرعلمی نسبت به نحوه انتخاب عناوین سرفصل‌های ارائه شده در پوستر همایش و زمان و مکان برگزاری، مطالبی را ذکرکردند و در پایان اعضاء جلسه به نقطه نظرات خود پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما