تماس با ما
نمایشگاه
همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛ هفتمین نمایشگاه ویژه دهه فجر در دفتر تبلیغات اسلامی تهران برگزار گردید هفتمین نمایشگاه دهه فجر همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دفتر تبلیغات اسلامی تهران برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی تهران این نمایشگاه در قالب چهار غرفه به مدت 4 روز از شنبه 19 تا 22 بهمن ماه همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در ساختمان دفتر تبلیغات اسلامی تهران برگزار گردید .

بنا براین گزارش این نمایشگاه با موضوعات گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ، مشاوره ، پاسخگویی به سوالات دینی  و همچنین نمایشگاه آثار خوشنویسی  با موضوعات صداقت و بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد.

بخش دیگر این نمایشگاه ویژه دانش اموزان است که هر روز با همکاری آموزش پرورش تهران دانش آموزان به صورت گروهی در این نمایشگاه حاضر شده و برنامه هایی مانند جنگ شادی  ویژه دانش اموزان و  برگزاری مسابقات فرهنگی در طول این نمایشگاه اجرا شد.

یکی از شاخص ترین بخش های این نمایشگاه بخش دلنوشته و نامه ای به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که دانش آموزان با نوشتن نامه به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  ارتباط خود با این عزیز را به نمایش گذاشته شد  

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
مجری سایت : شرکت سیگما