جلسه
1397/12/7 سه‌شنبه مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: حفظ وحدت، پیام شهدا برای ملت است مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پیام شهدا برای ملت را حفظ وحدت دانست و گفت: به وسیله همین وحدت است که دشمنان همیشه رانده شده و از نفوذشان جلوگیری شده است و با وحدت همیشه پیروز بوده و خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، حجت الاسلام والمسلمین موسوی در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی محور خاش - زاهدان که با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان ایرانشهر در مسجد جامع آل رسول(ص) ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: این جوانان به جرم ایجاد آرامش و امنیت برای مردم شهید شدند.

وی گفت: شهادت این مرزداران وطن همه ما را داغدار کرد و این حادثه قلب هر انسان مسلمان آزاده و منصفی را به درد می آورد ولی دشمن باید بداند و به خوبی هم می داند که انقلاب اسلامی به برکت خون این عزیزان تثبیت شده و گام دوم را بلندتر و محکم تر بر میدارد.

مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: همانطور که در تاریخ می‌بینیم، انقلاب های فراوانی در سطح جهان شکل گرفته و هر انقلابی که پدید آمده، خیلی زود افول کرده اما تنها انقلابی که ماندگار و جاودانه شده است، انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی ضمن بیان رمز ماندگاری و جاودانگی انقلاب اسلامی ایران افزود: دلیل اول اینکه انقلاب از دل و متن مردم جوشید و به وجود آمد و دلیل دوم، خون پاک امثال این جوانان عزیز بود که به پای این انقلاب ریخته شد و نهال این انقلاب را به درخت تنومند تبدیل کرد و مادامی که خون شهید جاری باشد، این انقلاب نیز جریان ساز خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به آیه شریفه 95 سوره نساء و با بیان این که شهید همنام خداست، اظهار داشت: شهادت مقام بالا و والایی است و شهدای ما در مکتب حمزه سیدالشهدا(ع) وحسین بن علی(ع) زیست نموده و تنفس کرده اند و خداوند یکی از ابواب بهشت را به نام مجاهدون اختصاص داده است چرا که خون شهید، حماسه و حرکت می آفریند، آن هم شهیدانی که در مکتب امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) تربیت شده و رشد کرده اند، لذا دشمنان باید بدانند جوانانی که در این مکتب رشد می کنند را از شهادت و مجاهدت هراسی نیست و برای ملاقات با خداوند لحظه شماری می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمن بداند شهادت برای ما نه تنها خسارت نیست، بلکه حیات طیبه ای است که روز به روز شعله ورتر می شود لذا به سادگی از دست نخواهیم داد چرا که فرهنگ شهادت از دستاوردهای انقلاب می باشد و اساساً انقلاب ما از طلوعش با خون شهیدان همراه بوده است.

مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال، سیلی های محکمی به ابرقدرت های پوشالی زده است، تصریح کرد: حرکت عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک سیلی محکمی بود و در طول این ادوار انقلاب، دشمن از این سیلی ها بسیار خورده است، لذا طبیعی است که از این انقلاب دست نمی کشد و خاموش نمی نشیند چراکه از هر راهی که وارد شده، بحمدلله نقشه های شوم آنها با درایت رهبر معظم انقلاب نقش بر آب شده و چون کاری نمی تواند از پیش ببرد، بالاجبار دست به این حملات تروریستی می زند.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، استکبار جهانی لقمه چربی به نام ایران را از دست داده است، به همین دلیل است که دست به اقدامات و حرکت‌های کور می زند؛ دشمن در جریان سوریه، عراق و یمن شکست خورد چرا که پیام انقلاب اسلامی و شهیدان صادر شده است و به گوش جهانیان رسیده و مطمئناً هیچ وقت خون‌پاک شهید از جوشش نمی‌افتد و خاموش نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی پیام شهدا برای ملت را حفظ وحدت دانست و خاطرنشان کرد: حفظ وحدت، پیام شهدای عزیز برای ما است؛ بدانید که شهدای عزیز برای ما و آن هم در این موقعیت مکانی و زمانی پیام دارند و آن هم حفظ وحدت و انسجام می باشد و به وسیله همین وحدت است که دشمنان همیشه رانده شده و از نفوذشان جلوگیری شده است و با وحدت همیشه پیروز بوده و خواهیم بود.

وی با بیان این که مسئولان نیز باید بدانند که همه در قبال خون پاک شهدا مسؤول هستیم، خاطرنشان کرد: چنانچه کسی پشت میزی بنشیند و به مردم خدمت نکند، فردای قیامت در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما