مدنی
1397/1/21 سه‌شنبه خدمت رسانی به کودکان افضل اعمال است مدیر جامعه الزهرا(س) گفت: زبان کودکان زبان ویژه‌ای است که بر اساس صداقت به اندیشه‌های آن‌ها جهت می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی در مراسم افتتاحیه «نخستین نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان» با عنوان "شمیم ایمان" که در مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد، با اشاره به حساسیت‌های موضوع تربیت کودکان، اظهار کرد: توجه به جامعه هدف و بررسی شرایط و ویژگی‌های جامعه، نخستین شرط موفقیت در تمامی فعالیت‌ها است.
وی با بیان اینکه اگر جامعه را نشناسیم نه تنها مشکلات را حل نکرده بلکه به مشکلات جامعه می‌افزاییم، عنوان کرد: زبان کودکان زبان ویژه‌ای است که بر اساس صداقت به اندیشه‌های آن‌ها جهت می‌دهد. متأسفانه امروزه زبان رایج دنیا از زبان و فطرت پاک کودکان فاصله گرفته است چرا که اکثر مردم با زبان حیله و نیرنگ با یکدیگر برخورد می‌کنند.
مدیر جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه متأسفانه برخی کارکردن برای کودکان را باعث خجالت می‎دانند، مطرح کرد: در روایاتی از اهل بیت(ع) که به دست ما رسیده است، از خدمت‌رسانی به کودکان به عنوان افضل اعمال یاد شده است. 
وی با بیان اینکه انسان یک موجود سرکشی است که باید مهار شود، خاطرنشان کرد: تربیت کودکان باید مبنای کرامت نفس باشد چراکه فرزندانی که با این مبنا تربیت شوند در زندگی نیز کریمانه برخورد خواهند کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما