آرم دفتر
1396/3/31 چهارشنبه بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بمناسبت روز جهانی قدس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای، بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن این بیانیه بدین شرح است: روز جهانی قدس، روز پایداری ملت های مسلمان و اعلام انزجار امت اسلامی با ظلم و بی عدالتی صهیونیست ها و حامیانشان است.
بیش از نیم قرن است که غرب تلاش می کند رژیم مجعول صهیونیستی را با تکیه بر ارتشی مجهز و سلاح های غیرمتعارف سرپا نگه دارد اما همگان به وضوح دیدند که این ارتش و حامیان آن در مواجهه با حزب الله لبنان و امکانات محدود آن و همچنین در مقابل مردم بی دفاع و محصور فلسطین در غزه،  پا در گل مانده و هر روز طعم شکست را بیش از پیش تجربه می نماید.
ضربه بسیار سنگین مقاومت در فلسطین و لبنان بر روحیات اسرائیلی ها و حامیانشان، آن ها را برآن داشت تا با همکاری کشورهای مرتجع منطقه و با اجرای طرح های خصمانه در کشورهای حامی مقاومت و همچنین تاسیس داعش، این بی آبرویی را جبران نمایند.
پیروزی مقاومت در برابر داعش و ضربات مهلک به این گروهک تروریستی بخصوص پس از حمله موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در انتقام از حملات تروریستی تهران، پدیده ای تاریخی و بی نظیر است که موجب گردید تا ملت های مسلمان سال ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر این حقیقت را به چشم ببینند که نتیجه ایستادگی و مقاومت مؤمنانه در مقابل ظلم و ستم، پیروزی و عزت است.
بی تردید، مطرح شدن هلال شیعی در تبلیغات رسانه های امریکایی – صهیونیستی، تلاشی برای ترساندن ملت ها و دولت های اهل تسنن از قدرت گرفتن شیعیان است تا سیاست ایجاد اختلاف و دو دستگی در امت اسلامی را به پیش ببرند.
هوشیاری و بیداری همه ملت های مسلمان در مقابل ترفندها و طرح های دشمنان اسلام، تنها راه رهایی قدس شریف و کشورهای درگیر داعش از چنگال اسرائیل و حامیان منطقه ای آن است و انتظار می رود همه علمای اسلام با راهگشایی و مطالبه از دولت ها، این سیاست های خصمانه را با شکست روبرو سازند.  
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) مبنی بر نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، فقط مختص مسلمین و جهان اسلام نیست، از تمامی امت اسلامی بخصوص مردم مسلمان ایران اسلامی دعوت می نماید تا با حضور گسترده در راهپیمایی این روز، ظلم و خشونت و تروریسم را در هر نقطه ای از جهان و تحت لوای هر اسم و رسم و آیینی محکوم کنند و با انسجام، وحدت و همدلی توطئه های شوم و ننگین استکبار جهانی را برملا و خنثی نمایند.
کلمات کليدي
روز قدس, بیانیه, دفتر تبلیغات, اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما