ره توشه
1395/6/29 دوشنبه رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی: کتاب ره توشه ویژه محرم ۹۵ بر روی پرتال دفترتبلیغات اسلامی منتشر شد رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی از انتشار کتاب ره توشه راهیان نور ویژه محرم سال ۱۳۹۵ برروی پرتال دفترتبلیغات اسلامی خبرداد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر مومنی در گفتگویی از انتشار کتاب ره توشه راهیان نور ویژه محرم سال ۱۳۹۵ خبرداد و در ادامه تصریح کرد: ره توشه در سه قالب: کتاب، نرم افزار اندرویدی و فایل pdf آماده شده است.
وی افزود: کتاب ره توشه به تیتراژ۱۴ هزار جلد آماده شده است که ۱۰هزار جلد آن در میان مبلغان اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی، هنگام دریافت حکم اعزام توزیع خواهد شد و ۴ هزار جلد آن به دیگر نهاد های اعزام کننده مبلغ ارسال می گردد.
رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی با اشاره به بارگزاری نرم افزار اندرویدی و فایل pdf این کتاب در پرتال دفتر تبلیغات اسلامی و بلاغ، بیان داشت: در این ره توشه که ویژه محرم امسال آماده شده است ۱۲ منبر و جلسه سخنرانی ،۱۲ روضه مستقل، به همراه احکام محرم و عزاداری و همچنین خاطرات و تجربیات تبلیغی برای مهارت افزایی مبلغان گنجانده شده است.
حجت الاسلام و المسلمین مومنی ضمن تاکید بر توجه به نیاز مخاطب و استفاده از منابع متقن و مستند در سخنرانی ها، اظهار داشت: محتوای موجود در کتاب به صورت دقیق و کارشناسی شده از منابع معتبر تهیه گردیده است تا بتواند جوابگوی نیازهای عموم مردم در مناطق مختلف کشور باشد.
رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه همیشه سعی شده است که کتاب ره توشه راهیان نور سال به سال پربارتر باشد خاطرنشان کرد: مبلغان می توانند انتقادها و پیشنهادهای خود را در مورد این کتاب به صورت حضوری یا مجازی با مراجعه به پایگاه اینترنتی بلاغ به ما انتقال دهند.

علاقه مندان می توانند  نسخه اندروید و PDF ره توشه محرم را از طریق کلیک بر روی الصاقات بخش فایل ها در ذیل دریافت نمایند.
فايلها
نسخه پي دي اف کتاب ره توشه محرم 95.pdf 3.49 MB
نسخه اندرويد کتاب ره توشه محرم سال 95.apk 10.63 MB
کلمات کليدي
پرتال دفترتبلیغات, ره توشه محرم, نسخه اندروید ره توشه, نسخه PDF ره توشه محرم, دفتر تبلیغات اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما