ثنایی
1395/12/23 دوشنبه مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد:  رضایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید از عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: خدا را از این جهت شاکر هستیم که توفیق عنایت کرده و گذشت عمر ما در مجموعه ای به نام دفتر تبلیغات اسلامی بوده که امام راحل، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید از آن راضی هستند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنایی در مراسم تجلیل از بازنشستگان دفتر تبلیغات اسلامی که در مجموعه فرهنگی آموزشی فرهنگیان برگزار شد، اظهارداشت: بر اساس آموزه های دینی، یکی از سؤالات بسیار مهم در موقفگاه هایی که در راستای رسیدن به حساب و کتاب روز قیامت مطرح می شود، این است که جوانی خود را در چه راهی گذراندید؟ افراد با توجه به پاسخ به این سؤال به دو دسته تقسیم می شوند: یکی این که افراد وقتی که به گذشته خود نگاه می کنند، اگر توانستند پاسخ مثبتی به اعمال و کارهای خود بدهند، افرادی هستند که بنا به نص صریح روایات، جزو کسانی خواهند بود که رستگارند و خداوند متعال آنها را نورانی محشور خواهد کرد.

وی افزود: عده دیگری در روز قیامت خواهند بود که در مقام پاسخگویی به این سؤال جزو شرمندگان هستند، چرا که وقتی به گذشته خود می نگرند، پاسخ مثبتی به این سؤال نمی دهند.

مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: در این جمع، می بینیم که در فضایی دوران جوانی خود را گذراندیم که یکی از مجموعه های تأثیرگذار در تبیین معارف اهل بیت(ع) بوده است؛ یعنی در این عرصه می توانیم به خود ببالیم که در مواجه به سایر مجموعه ها و مراکز، جزو مجموعه های مفتخر باشیم که به گذشته و عملکرد خود افتخار کنیم.

وی افزود: این مجموعه در مقایسه با سایر سازمان ها و نهادهای دیگر، به دلیل این که نقش مؤثر و تأثیرگذاری در تبیین معارف اهل بیت(ع) داشته، جای بالندگی، شکر و غرور دارد و وقتی که انسان به گذشته خود نگاه می کند، اگر فرصت دوباره ای به انسان دست دهد که در همان مسیر، مکان و حرکت قرار بگیرد، مجموعه ای به نام دفتر تبلیغات اسلامی را انتخاب می کند و پیداست که مسیر درستی را انتخاب کرده ایم و مسیری بوده که وقتی گام نهادیم، مرضی رضای الهی است. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما