1394/11/13 سه‌شنبه دبیر میز اخلاق مطرح کرد پیشنهاد تاسیس انجمن مبلغان دبیر میز اخلاق درخصوص تأسیس انجمن مبلغان گفت: این پیشنهاد با هدف ایجاد مرکزی برای جلسات تبادل اطلاعات و تجارب تبلیغی و آشنایی با مبلغان با یکدیگر و برگزاری درس اخلاق تبلیغ مطرح گردید. حجت الاسلام ناصر نورمحمد در خصوص فعالیت‌های آموزشی میز اخلاق در آینده اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های اخلاق تبلیغ حضوری و مجازی، دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری اخلاق تبلیغ برای مبلغان و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی اخلاق تبلیغ برای سازمان‌های تبلیغی از جمله برنامه‌های ما برای آینده است.
 
دبیر میز اخلاق با اشاره به سایر فعالیت‌های این میز گفت: تشویق مبلغان نمونه اخلاقی با استفاده از ابزارهای سازمانی و ارائه راهکارهایی برای تشویق مبلغان ممتاز اخلاقی، سفارش تهیه نرم افزار اخلاقی دستیار مبلغ، پیگیری راه اندازی گروه پژوهشی مطالعات تبلیغی و طراحی سیستم ارزیابی و پایش مستمر فعالیت‌های تبلیغی و ارتقای سطح اخلاق تبلیغ از دیگر برنامه‌های پیش رو این میز است.
 
وی درخصوص تأسیس انجمن مبلغان عنوان کرد: این انجمن با هدف ایجاد مرکزی برای جلسات تبادل اطلاعات و تجارب تبلیغی و آشنایی با مبلغان با یکدیگر و برگزاری درس اخلاق تبلیغ راه اندازی خواهد شد.
انتهای پیام/
 
طراحی و پیاده سازی : مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما