1394/9/19 پنجشنبه دبیر میز خبر داد اقدامات پس از تصویب تهیه بسته اخلاق تبلیغ دین دبیر میز اخلاق از اقدامات پس از تصویب تهیه بسته اخلاق تبلیغ دین خبر داد حجت الاسلام ناصر نورمحمد در رابطه با اقدامات پس از تصویب در راستای تهیه بسته اقدام تحت عنوان اخلاق تبلیغ دین اظهار داشت: مصاحبه با مدیران و همکاران در معاونت تبلیغ و در خواست و دریافت اطلاعات آسیب شناسی موجود در تبلیغ دریافت لیست ده نفر از مدیران موفق گروه‌های تبلیغی از معاونت تبلیغ از جمله این اقدامات بود.
 
دبیر میز اخلاق تصریح کرد: مصاحبه با مدیران گروه‌های تبلیغی موفق و بررسی آسیب‌های تبلیغی، شروع فعالیت میز برای تدوین پیش نویس اخلاق تبلیغ دین در جلسات درون میز و شورای دبیرخانه و تهیه ییش نویس اخلاق تبلیغ تا ویراست یازده در جلسات شورای دبیرخانه میز  از جمله فعالیت‌های میز پس از تصویب مساله میز  . می‌باشد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات میز اخلاق برای نهایی کردن اخلاق تبلیغ خاطرنشان کرد: تصویب طرح اخلاق تبلیغ دین در شورای قطب و شورای راهبری، تهیه و تصویب طرح‌های سه گانه آسیب شناسی کتابخانه‌ای، میدانی و مصاحبه‌ای جهت اخلاق تبلیغ دین و نیز نهایی کردن فرم‌های 1 و 2 اخلاق تبلیغ دین از دیگر اقدامات  بود.
 
طراحی و پیاده سازی : مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما