1394/10/22 سه‌شنبه دبیر میز خانواده خبر داد کلان طرح‌های میز خانواده در سال 94 دبیر میز خانواده از کلان طرح‌های میز خانواده در سال 94 خبر داد. حجت الاسلام فصیحی با اشاره به اینکه میز خانواده ابتدا در قالب کارگروه  از اردیبهشت 94 فعالیت خود را آغاز کرد اظهار داشت: برای شکل گیری این میز هسته اولیه‌ای تحت عنوان دبیرخانه علمی تشکیل شد که شامل  یک جامعه شناس خانواده، مشاور خانواده، متخصص در امور فقهی و حقوقی خانواده ، رئیس و دبیر میز خانواده بود.
دبیر میز خانواده از برگزاری پنج جلسه در این میز خبر داد و افزود: پس از قلمرو بندی گستره فعالیت‌های میز چند طرح پیشنهادی از سوی اعضا مطرح شد و آقای سالاری پیشنویسی به عنوان کلان طرح خانواده را تهیه کرد که براساس آن چهار طرح پژوهشی و آموزشی در نظر گرفته شد.
وی گفت: برگزاری دوره‌های علمی برای طلاب جهت ایجاد موج‌های تبلیغی و یک همایش عمومی، برگزاری دوره‌های پودمانی جهت آموزش مباحث خانواده برای صد نفر از طلاب، برگزاری دوره ارشد خانواده و در مرحله بعدی برگزاری دوره دکتری یا سطح چهار خانواده و همچنین آموزش پیش از ازدواج و حین ازدواج برای زوج‌ها جوان نیز از جمله این طرح‌ها بود.
حجت الاسلام فصیحی تصریح کرد: این کلان طرح‌ها در شورای میز مطرح مطرح و راجع به آن تصمیم گیری شد و سپس با اعضای دبیرخانه و نماینده‌های دفتر تبلیغات و عده‌ای دیگر چهار جلسه در این خصوص برگزار شد و پس از بررسی جزیی تر در شورای راهبری قطب‌ها تصویب شد.
دبیر میز خانواده در خصوص اقدامات میز خانواده اظهار داشت: از سوی شعبه‌های استانی دفتر تبلیغات اسلامی طرح‌هایی پیشنهاد شد. برای مثال دو طرح از ده طرح شعبه اصفهان  مورد بررسی و تصویب نهایی قرار گرفته است و از این به بعد هم به سمت اجرا گام برمی داریم.
وی افزود:  در مرحله اجرای موانعی مانند پراکندگی فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد و از سوی دیگر  متمرکز کردن این طرح‌ها بسیار سخت است و به نظر می‌رسد ساختار قطب‌ها نیز به موازی کاری نزدیک است.
 
انتهای پیام/
 
طراحی و پیاده سازی : مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما