قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان ها و فرق انحرافی

همایش

de
1395/9/3 چهارشنبه اولین همایش مطالعات تطبیقی در حوزه اسلام و مسیحیت (دارای رده علمی I.S.C) به همت قطب تعمیق ایمان و باورهای دینی  و با همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
و معاونت فرهنگی و تبلیغی
برگزاری اولین همایش مطالعات تطبیقی  در حوزه اسلام و مسیحیت (دارای رده علمی I.S.C)
مدیر اجرائی همایش مطالعات تطبیقی  در حوزه اسلام و مسیحیت حجت الاسلام صحاف کاشانی  با اشاره به فعالیت های در حال انجام گفت : اولین همایش مطالعات تطبیقی  در حوزه اسلام و مسیحیت (دارای رده علمی I.S.C) در تاریخ 28 و 29 بهمن ماه 1395 برگزار می گردد
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی مدیر اجرائی همایش مطالعات تطبیقی  در حوزه اسلام و مسیحیت حجت الاسلام صحاف کاشانی  با اعلام خبر برگزاری برگزاری اولین همایش مطالعات تطبیقی  در حوزه اسلام و مسیحیت هدف از برگزاری این دوره را بهره مندی  از دانش و اندیشه  فضلا ،اساتید و طلاب  برای حضور موثرتر  در عرصه مطالعاتی اسلام و مسیحیت  دانست و موضوعات مورد نظر این همایش  را بدینقرار اعلام کرد:
1.  شبهه‌شناسی چالشی - انتقادی مسیحیت: گسترش اسلام، گسترش مسیحیت، گروه‌های افراطی، تروریسم، حقوق زن، حقوق جزایی، جهاد، خداشناسی، پیغمبرشناسی، بشارت، قرآن و... .
2.  مقایسه تطبیقی اخلاق در اسلام و مسیحیت: نظافت و بهداشت، نظم، علم و دانش، تعلیم و تربیت، مدیریت، راستگویی، آرامش، شادی، محبت، صلح، آزادی، بخشش و گذشت، ارتباط با خدا، حیا و عفت، کینه و نفرت، افسردگی، خشم و... .
3.  چالشهای اجتماعی معاصر از دیدگاه اسلام و مسیحیت: محیط زیست، حقوق حیوانات، آزادی، روابط زوجین، خانواده، روابط فرزند و والدین، حقوق زن، حقوق اقلیت‌ها، حق مخالف و... .
4.  تکنیک‌های تبشیری: شیوه‌ها و فنون تبشیری، علوم فراروانی، تلقین، الهیات عصب و... .
ایشان  تاکید کرد که .مهلت ارسال مقالات تا 30 آذر 1395 بوده و جایزه ویژه  در این همایش سه سکه بهار آزادی، تندیس همایش، تقدیرنامه می باشد و به صاحبان 8 اثر برتر: سکه بهار آزادی، تندیس همایش و لوح تقدیر، تقدیم می‌شود. لازم است علاقمندان به شرکت در این همایش مشخصات خود، اعم از نام و نام خانوادگی، تحصیلات، ایمیل و شماره تماس را ابتدای مقاله و به شیوه مرسوم در مقالات، درج فرمایید تا امکان ارتباط  با آنان وجود داشته باشد.
ایشان در پایان آدرس دبیرخانه ،سایت،تلفن و ایمیل همایش را بدین قرار اعلام نمودند:آدرس: قم، خیابان هنرستان، نرسیده به گلزار شهدا، کوچه 39، مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم.سایت: www.Jisch.irسایت تلفن: 09100300038 وایمیل: j.islam.masih@chmail.ir
 
نسخه قابل چاپ
طراحی و پیاده سازی : مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما