قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان ها و فرق انحرافی

اسلام و مسیحیت

همایش

نقد وهابیت

نقد وهابیت
1395/1/25 چهارشنبه همایش فعالان نقد بهائیت اردیبهشت سال 1395 برگزار می‌شود یکی از میزهای قطب، کارگروه مقابله با فرق انحرافی است و در سال 1394 جشنواره اسلام و مسیحیت با هدف نقد مسیحیت تبشیری با حضور فعالان حوزه مسیحبت تبشیری و شخصیت‌های طراز اول کشور طی سه روز در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد.
   آثار رسیده به این جشنواره بیش از 85 اثر در سه بخش‌های مختلف داستان و شعر و مقاله و... بود و جوایز ارزنده‌ای به برگزیدگان اهدا شد.
   هدف از برگزاری همایش اسلام و مسیحیت شناسایی ظرفیت‌های کشور و آشنایی فعالان این حوزه با یکدیگر و رسیدن به راهکارهای صحیح در خصوص نقد مسیحیت تبشیری بود.
   در رابطه لزوم پرداختن به نقد تصوف انحرافی به دلیل درون دینی بودن، دوره آموزشی نقد تصوف با حضور 70 نفر از دانش آموختگان دوره‌های نقد تصوف از خوزستان، البرز و تهران در اسفندماه 1394 با حضور جناب آقای دکتر سید یحیی یثربی و حجت الاسلام دکتر محمد تقی سبحانی در قم برگزار شد.
   نمایشگاه آثار نقد تصوف در حاشیه این دوره دو روزه برپا شد و از استاد محمد مردانی از پیشکسوتان مقابله با تصوف تجلیل به عمل آمد. در طول این دو روز نقد تصوف انحرافی و بایسته‌ها و راهبردهای آینده در این حوزه مشخص شد و قطب درصدد است که با دکتر یثربی در خصوص مباحث مربوط به تصوف و نقد آن مصاحبه‌ای تخصصی و جامع صورت بگیرد.
   همچنین همایش فعالان نقد بهائیت در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود که اطلاعات لازم در این خصوص طی روزهای آینده اعلام می‌شود.
 
نسخه قابل چاپ
طراحی و پیاده سازی : مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما