منو
تبليغات

اخبار پژوهشکده الهیات و خانواده

دبیر اجرایی و علمی اوّلین همایش کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی منصوب شدند
1401/10/11 يكشنبه دبیر اجرایی و علمی اوّلین همایش کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی منصوب شدند رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان را به عنوان دبیر اجرایی و محمد ثناگویی زاده را به عنوان دبیر علمی «اوّلین همایش کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در متن حکم حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان خطاب به حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد شفیعیان آمده است: نظر به توانایی علمی، مدیریتی و سوابق اجرائی، به موجب این حکم بدینوسیله جنابعالی به عنوان «دبیر اجرایی اوّلین همایش کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب می شوید. بدیهی است ضمن هماهنگی با دبیر علمی همایش، اقدامات لازم برای برگزاری مطلوب این همایش را فراهم نمایید.

و همچنین در متن حکم خطاب به دکتر محمد ثناگویی زاده آمده است: نظر به سوابق ارزشمند علمی، پژوهشی و مدیریتی، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان «دبیر علمی اوّلین همایش کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب می شوید و امید است با یاری خداوند متعال، تدبیر شایسته و همکاری اعضای محترم، برگزاری مطلوب همایش در مجامع علمی فراهم گردد.

اوّلین همایش پایداری و کارآمدی خانواده با رویکرد اسلامی توسط پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در مهرماه 1402 برگزار و اطلاع رسانی برنامه های همایش از جمله فراخوان دریافت مقالات، نشست ها و کارگاه های علمی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعلام خواهد شد.


مشاهده در خبرگزاری ایمنا
مشاهده در خبرگزاری رسا
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان
مشاهده در پایگاه خبری ربیع

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 982
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما