منو
تبليغات

اخبار پژوهشکده الهیات و خانواده

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد شفیعیان
1399/8/10 شنبه رییس اداره امور پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان: ضرورت معرفی و آموزش شاخص های كارآمدی خانواده به اقشار مختلف جامعه حجت الاسلام شفیعیان گفت: پژوهشکده الهیات و خانواده، سلسله كرسی‌های نقد علمی با محوريت خانواده و مسائل مربوط به آن را توسط محققين خود برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد شفیعیان، رییس اداره امور پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت خانواده در عرصه جامعه، گفت: در سال های اخير تزلزل بسياری از سنت‌ها، اخلاقيات، آداب، رسوم و اعتقاداتی كه عامل تقويت، استحكام و تعادل خانواده بوده، كارآمدی خانواده را تهديد كرده است.

رییس اداره امور پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه افزود: از اين رو با توجه به شرایط موجود و اهمیت نهاد خانواده، معرفی و آموزش شاخص های كارآمدی خانواده به اقشار مختلف جامعه ضرورت پيدا كرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های علمی و پژوهش پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در عرصه خانواده، اظهار کرد: پژوهشكده الهيات و خانواده دفتر تبليغات اسلامی با درک اين ضرورت پژوهش های محققين اين پژوهشكده را به سمت توجه به اين مسأله و كمك به آشنايی مخاطبين خود با اين مسائل و راهكارهای برون رفت از آنها سوق داده است.

حجت الاسلام شفیعیان ادامه داد: بدين منظور پژوهشکده الهیات و خانواده، سلسله نشستها و كرسی‌های نقد علمی با محوريت خانواده و مسائل مربوط به آن را توسط محققين و پژوهشگران خود برگزار می‌کند، که با توجه به شيوع بيماري كوويد 19 و به منظور توجه به دستورالعمل ها، اين جلسات از طريق فضاي مجازي منتشر شده  و قابل مشاهده براي علاقمندان به موضوعات است.

وی خاطرنشان کرد: صميميت زناشويی، سلوک اخلاقی بين زن و مرد از دو جهت توجه به فضايل و ترک رذايل اخلاقی، غنی سازی ازدواج، سلامت روان در پایداری و کارآمدی خانواده و مسائلی از اين دست، مواردی است كه قرار است هر هفته توسط محققين و پژوهشگران اين پژوهشكده مطرح شده و به آن بپردازند.


مشاهده در خبرگزاری رسا






 

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 1565
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما