منو
تبليغات

اخبار پژوهشکده الهیات و خانواده

پژوهشکده الهیات و خانواده
1399/7/21 دوشنبه طی حکمی صورت گرفت؛ انتصاب اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده الهیات و خانواده رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی «اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده الهیات و خانواده» دفتر تبلیغات اسلامی منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در این حکم خطاب به حجج اسلام والمسلمین محمد قطبی، محمدرضا سالاری فر، سید‌رسول موسوی، سرکار خانم مریم فاتحی زاده، آقایان رضا اسماعیلی و مهدی ژیان‌پور آورده است:

نظر به سوابق علمی و پژوهشی ارزش‌مند جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد رییس محترم پژوهشکده الهیات و خانواده، به موجب این حکم، به مدت دوسال به عنوان عضو «شورای پژوهشی  پژوهشکده الهیات و خانواده» منصوب می‌شوید.

شورای پژوهشی، عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در پژوهشکده است که بررسی و تصویب برنامه‌ها، تأیید صلاحیت محققان و ناظران طرح‌ها و ارزشیابی نهایی فعالیت‌های علمی را به عهده دارد. از این‌رو این شورا نقش به سزایی در تقویت مباحث علمی پژوهشکده خواهد داشت. انتظار می‌رود با حضور مستمر و فعال در جلسات شورای پژوهشی و نظارت بر فعالیت‌های تخصصی، حسب مورد، پژوهشگاه را در انجام رسالت علمی کمک نمایید.

امید است در ظل توجهات امام عصر(عج) و به یاری خداوند متعال در انجام وظایف  موفق و مؤید باشید.

 


 

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 1175
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما