جمعه 10 فروردين 1403   02:47:21

(مهار تورم، رشد تولید)

print

کتابی که زندگانی پیامبر اکرم(ص) را ادبی روایت می کند

  • خلاصه :کتاب جهانی در میم اثر سید حبیب نظاری که به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تهیه شده است، زندگانی پیامبر اکرم(ص) را بصورت ادبی روایت می کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، کتاب "جهانی در میم" که به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تهیه گردیده، از سوی موسسه بوستان کتاب پرافتخارترین ناشر برگزیده کشور منتشر شده است.
متن پیش رو بخشی از این کتاب است که ولادت حضرت محمد(ص) را روایت می کند: «چشم انتظاری عادت دیرینهٔ پنجره‌هاست... دختر وهب این روزها به آسمان خیره می‌شود... نگران چیزی می‌شود انگار این روزها مدام مست رایحهٔ بهشت می‌شود. نجوای آمنه با پروردگار یگانه هم لحن دیگری به خود گرفته است... شب شگفتی بود، حاصل جمع همهٔ نورهای مکان و لامکان حقِ مطلب عشق خدا را نمی‌توانستند ادا کنند. تا آن‌که زنان بهشتی ـ مادران رسولان خود ـ را به خانه‌ای کوچک در دل مکّه فرستاد، پرنده‌ای سفید ناگهان از میان ستاره‌ها نمایان شد و بال‌های نقره‌ای درخشان خودش را به پهلوی آمنه کشید، آمنه آرام شد. ناگهان نوری که حاصل جمع همهٔ روشنایی‌های مکان و لامکان بود فضای خانه را پر کرد و مولود آمنه متولد می‌شود و لب به سخن می‌گشاید: «الله اکبر و الحمد لله کثیراً سبحان الله بکرة واصیلاً».عبدالمطلب او را محمد نامید تا هم در زمین و هم در آسمان ستوده باشد...».
جهانی در میم در 242 صفحه، قطع رقعی. شومیز و به قیمت 58 هزار تومان منتشر شده است و علاقه مندان جهت تهیه این کتاب می توانند به فروشگاه های موسسه بوستان کتاب در قم و شهرستان ها مراجعه و یا با شماره تلفن 3739200 با پیش شماره 025 تماس حاصل کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما