پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:11:57

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون پژوهشی مؤسسه علامه مجلسی(ره) اصفهان خبر داد:

برگزاری نشست‌های علمی بر بستر سامانه LMS ویژه طلاب

  • خلاصه :معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اصفهان از برگزاری نشست های علمی - تخصصی این مؤسسه با موضوعات مختلف ویژه طلاب خواهر و برادر به صورت مجازی و بر بستر سامانه LMS خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان(تبلیغ نیوز)، عبدالمجید خطیب در گفت و گویی پیرامون مجموعه اقدامات صورت گرفته به صورت مجازی در ماه های اخیر از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار داشت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا، در راستای عدم توقف برنامه های علمی دفتر تبلیغات اسلامی، تصمیم بر برگزاری نشسست های علمی به صورت مجازی برای طلاب و علاقه مندان گرفتیم.
وی گفت: نشست علمی – تخصصی «مروری بر برخی از ترجمه های قرآن کریم» ویژه طلاب کارشناسی زبان انگلیسی ورودی سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷، از جمله نشست های برگزار شده در فضای مجازی بود.
معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) تصریح کرد: این نشست، به صورت مجازی با سخنرانی احمد مولوی به صورت دو بخش در سامانه lms بارگذاری شده که به صورت پاورپوینت همراه با صوت مطالب مربوط به ترجمه های قرآن کریم به زبان انگلیسی برای طلاب ارائه شده است.
وی افزود: نشست علمی - تخصصی «روش فهم روانشناختی آیات و روایات» دومین نشست علمی بود که به صورت مجازی، ویژه طلاب سطح سه رشته تبلیغ(گرایش کودک و نوجوان ورودی سال ۱۳۹۸) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیّد رسول موسوی «مدیر این گروه علمی» برگزار شد که در چهار جلسه در سامانه lms بارگذاری شده است که چگونگی استخراج گزاره ها، فرضیه ها و نظریه های علمی را در حوزه روانشناختی، تبیین می کند.
خطیب اظهار داشت: کارگاه علمی - تخصصی «مسأله یابی پایان نامه(آشنایی با شیوه ها)» ویژه طلاب سطح سه مشاوره اسلامی ورودی ۱۳۹۸ دیگر نشست برنامه ریزی شده است که در نیمه دوم مردادماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی با ارائه محمّد ثناگویی زاده «مدیر گروه اخلاق و تربیت اسلامی(مشاوره اسلامی) پژوهشکده الهیات و خانواده» برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: نشست علمی - تخصصی نقد و بررسی نظریه «خدا به هر دردی نمی خورد»(دکتر عبدالکریم سروش) را چهارمین نشست برنامه ریزی شده بر بستر فضای مجازی عنوان و خاطرنشان کرد: این نشست برای استفاده و بهره برداری عموم طلاب حوزه علمیه (برادران و خواهران)، در مردادماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی با ارائه حجت الاسلام والمسلمین محمّدرضا نقیه «مدیر گروه علمی فلسفه و کلام مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)» برگزار خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما