صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر روستا آزاد:

دفتر تبلیغات اسلامی از پیشگامان عرصه تربیت دینی کودک ونوجوان است

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی از بدو تأسیس، از پیشگامان عرصه تربیت دینی کودک ونوجوان بود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگویی به بیان نکاتی پیرامون نمایشگاه «شمیم ایمان» پرداختند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن مهم خواندن دوران کودکی و نوجوانی، به اهتمام دفتر تبلیغات اسلامی در این حوزه اشاره کرد و عنوان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی از بدو تأسیس، از پیشگامان عرصه ی تربیت دینی کودک و نوجوان بود؛ به طوری که قاطبه ی طلاب فعال در این حوزه، از فارغ التحصیلان دوره های کودک مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی می باشند.

حجت الاسلام روستا آزاد سرعت را لازمه ی تولید محتوای به روز دانست و افزود: با وجود این که دفتر تبلیغات همت خود را در این عرصه به کار بسته، اما با توجه به تغییرات فزاینده در حوزه ی فعالان و مخاطبان و همچنین تحولات رو به رشد در عرصه ی تولید محتوا، بازبینی ظرفیت های موجود و شناسایی خلأها در کنار طراحی نقطه ی مطلوب وبررسی راه های رسیدن به آن ضروری است.

وی روند فعالیت روحانیت را بعد از انقلاب در زمینه ی تعمیق باورهای دینی رو به رشد دانست و اظهار داشت: به طور قطع دست یابی به محتوای متقن و پرهیز از طرح سطحی و غیر کارشناسانه مباحث دینی برای کودکان و نوجوانان نیازمند تجمیع ظرفیت هاست. اکنون که توان افزایی روحانیت و مبلغان در راستای عمق بخشی به باورهای دینی این قشر بسیار مهم است، این مقوله به عنوان یکی از اولویت های دفتر تبلیغات اسلامی مقرر شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به آینده ی تعمیق باورهای کودکان و نوجوانان افزود: امیدواریم دفتر تبلیغات اسلامی با برگزاری این نمایشگاه به عنوان اولین نمایشگاه تخصصی تعمیق باورهای دینی کودکان و نوجوانان بتواند قدم مهمی در طراحی و اجرای مسیر آینده ی عمق بخشی به باورهای دینی کودکان و نوجوانان برداشته باشد.

حجت الاسلام روستا آزاد به داشتن برنامه های مهم دفتر تبلیغات در آینده ی این حوزه اشاره کرد و گفت: حمایت از توسعه کیفی و کمی فعالیت ها در حوزه کودک و نوجوان و تعمیق باورهای دینی و ایمانی این قشر از برنامه های جدی و مهم دفتر تبلیغات اسلامی در آینده خواهد بود و امید است که این حرکت شروعی برای فعالیت های سایر نهادها و ارگان های دولتی و غیر دولتی در این زمینه باشد.
منبع:

تاریخ خبر: 1397/1/19 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 3549 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما