صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

دبیر دومین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق خبر داد:

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی اشراق در دو بخش آزاد و ویژه

دبیر دومین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق گفت: این جشنواره دو بخش آزاد و ویژه دارد که موضوع بخش ویژه جشنواره اشراق، فرهنگ قرآن است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله افشار در نشست رسانه ای «دومین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق» با اشاره به رویکرد این جشنواره اظهار کرد: سعی کردیم که در دومین جشنواره اشراق از لحاظ کمی و کیفی نسبت به دوره گذشته این جشنواره رشد داشته باشیم.
وی ادامه داد: سعی کردیم که همه طلاب کشور از برگزاری جشنواره اشراق مطلع شوند، این کار را با انجام تبلیغات، تماس تلفنی و ارسال پیامک انجام دادیم تا تعداد بیشتری از طلاب هنرمند در جشنواره اشراق شرکت کنند و جشنواره خوبی را برگزار کنیم.
دبیر دومین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق افزود: اساتید برتر هنری کشور را به شهر قم دعوت و با حضور آن‌ها نشست‌های تخصصی و کارگاه‌هایی را برای طلاب هنرمند برگزار کردیم، همچنین برای بهترشدن آثار هنرمندان طلبه، بسته‌های هنری در رشته‌های مختلف آماده شد که این بسته‌ها در اختیار آن‌ها قرار گرفت و این هنرمندان طلبه در حال تولید آثار هستند.
حجت الاسلام والمسلمین افشار با اشاره به تبلیغات انجام شده برای جشنواره اشراق اظهار کرد: تبلیغات این جشنواره در حوزه‌های هنری، شعب دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و شبکه‌های اجتماعی انجام شده است تا طلاب بیشتری در جشنواره اشراق شرکت کنند.
وی ادامه داد: تنها طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ جشنواره اشراق دو بخش آزاد و ویژه دارد که موضوع بخش ویژه این جشنواره، فرهنگ قرآن است.
دبیر دومین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق افزود: هر هنرمند مجاز است که حداکثر هفت اثر را در هر یک از رشته‌های بخش اصلی و حداکثر سه اثر را در بخش ویژه ارسال کند، همچنین هر اثر هنری باید همراه با شناسنامه و اطلاعات کامل به دبیرخانه جشنواره اشراق ارسال شود. 
وی ادامه داد: تنها آثاری در دومین دوره جشنواره اشراق پذیرفته می‌شوند که به نخستین دوره این جشنواره ارسال نشده باشند، آخرین مهلت برای ارسال آثار به جشنواره هنرهای تجسمی اشراق، 10 بهمن است و طلاب علاقه مند می‌توانند که آثار هنری خود را از طریق سایت، پست و به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 
حجت الاسلام والمسلمین افشار با اشاره به جوایز جشنواره هنرهای تجسمی اشراق گفت: در بخش ویژه این جشنواره که با موضوع فرهنگ قرآن است، به اثر برتر در هر یک از رشته‌های هشت گانه، تندیس اشراق، لوح تقدیر و دو میلیون و 500 هزار تومان اهدا می‌شود.
دبیر دومین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق افزود: همچنین در بخش آزاد این جشنواره در هر کدام از رشته‌ها علاوه بر تندیس اشراق و لوح تقدیر به نفر اول مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان، به نفر دوم یک میلیون و 500 هزار تومان و به نفر سوم یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها برادران و خواهرانی می‌توانند در جشنواره اشراق شرکت کنند که دارای پرونده تحصیلی معتبر در یکی از حوزه‌های علمیه رسمی باشند؛ دبیرخانه این جشنواره در نگارستان اشراق به آدرس قم، ابتدای خیابان شهدا(صفائیه) قرار دارد و طلاب علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره اشراق به شماره 02537745270 تماس بگیرند.
منبع:

تاریخ خبر: 1395/10/29 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 2406 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما