تودیع و معارفه
خدمت خالصانه، انسان را به مقامات معنوی والایی سوق می دهد مراسم تودیع و معارفه مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ثنائی و مدیران شعبه خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مراسم تودیع مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سید هاشم حسینی و معارفه مدیر جدید این مجموعه آقای قدرت الله فرقدانی برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مسعودی مدیر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن اشاره به برخی صفات حسنه و اخلاقی جناب آقای سید هاشم حسینی همچون خیرخواهی و گره گشایی از مشکلات همکاران، از تلاش ها و اقدامات موثر ایشان در طول سه دهه خدمت در دفتر تبلیغات اسلامی بعنوان آثاری ماندگار و در خور تحسین یاد نمودند. همچنین انجام خدمات ماندگار در حوزه علمیه خراسان و نقش ویژه ایشان در خدمت به طلاب و سربازان امام زمان علیه السلام و زائران علی بن موسی الرضا علیه السلام را در مجموعه های ولایت مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور را نشان از عنایات و توفیقات ویژه پروردگار عالم به شخص ایشان دانست.

وی در ادامه توفیق خدمت به سرباز حضرت ولی عصر علیه السلام را، خدمت به خود حضرت دانست و افزود: اگر کسی بتواند در خدمت زائران امام رضا علیه السلام نیز باشد نظر و توجه ویژه حضرت را به خود جلب نموده است و اصل این خدمت به زائر، انسان را به مقامات معنوی والایی سوق می دهد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مسعودی به شخصیت فرهیخته آقای فرقدانی بعنوان مدیر کل جدید منابع انسانی شعبه اشاره کرد و گفت: بعد دانشی و فنی همزمان با ابعاد شخصیتی ممتاز و معنوی و ولایی در ارادت به ساحت ائمه اطهار علیهم السلام در کنار نظم و انضباط سازمانی،  ایشان را فردی توانمند و ارزشی در انجام ماموریت های محوله در حوزه ستاد و منابع انسانی نموده است و انتظار می رود در دوره ایشان، شاهد تحولات چشم گیری در این حوزه باشیم.

در ادامه این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین ثنایی مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه یکی از سوالات مهم در عرصه قیامت، پرسش از نعمت عمر انسان در دنیاست که چگونه و در چه راهی مصروف شده است گفت: مایه مباهات و افتخار است که خداوند توفیق عنایت فرمود و صرف عمر ما را در مجموعه ای ارزشمند و نهادی دینی و فرهنگی همچون دفتر تبلیغات اسلامی قرار داده است بی شک دقت و توجه به عمر طی شده در این نهاد مقدس، باعث ایجاد احساس عزت و غرور خواهد شد.

وی در ادامه از اقدامات ارزشمند سید هاشم حسینی مدیر سابق منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان تقدیر نمود و گفت اقدامات خوبی که در دفتر انجام می شود حاصل تلاش و اخلاص نیروهای خدوم این مجموعه است و پیشرفت دفتر مرهون تلاش این همکاران است و مدیریت و پشتکار و اخلاص آقای حسینی و تلاش صادقانه ایشان را در این سی سال مورد تقدیر و تشکر قرار می دهیم.

وی همچنین افزود از جناب آقای فرقدانی هم که فردی متعهد و متخصص در زمینه های مختلف هستند تشکر می کنیم که این مسئولیت را پذیرفته اند زیرا پذیرش چنین مسئولیتی در شرایطی که دفتر دچار محدودیت های مالی است کار آسانی نخواهد بود و برای ایشان آرزوی توفیقات داریم.

در ادامه مراسم سید هاشم حسینی نیز موفقیت خود را در قسمت صندوق قرض الحسنه دفتر و همچنین منابع انسانی سازمان نتیجه حمایت ریاست دفتر و افراد این مجموعه دانست و برای مدیر بعدی این مجموعه، تکریم و توجه و اقناع سازمانی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید به سرمایه های انسانی سازمان که ارزشمند ترین منابع سازمان هستند توجه شود.

در پایان این مراسم آقای فرقدانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های انجام شده در سال های قبل گفت: علاوه بر اینکه حمایت و همراهی ریاست محترم شعبه از بنده بسیار مغتنم و ارزشمند است امیدواریم فعالیت ها و اقدامات بگونه ای انجام شود که مورد تایید و رضایت حضرت ولی عصر علیه السلام قرار گیرد. بی شک رسیدن به اهداف متعالی در هر مجموعه ای همچون اصلاح نگرش ها و بالابردن بهره وری و توانمندی های بالقوه و بالفعل مجموعه مقرون به همراهی و همفکری مدیران و همکاران آن نهاد است که انشاء الله این اتفاق نیز رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانیه چشم انداز دفتر تبلیغات و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: باید با ایجاد فضای رقابتی سالم و توسعه ی گفتگو و تعاملات سازنده، احساس ناکارآمدی را در میان کارکنان سازمان از بین ببریم و با تعریف جایگاه کرامت انسانی در دفتر شوق و نشاط و انگیزه ی کاری مضاعف را در دفتر خراسان ایجاد نماییم.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما