کتابخانه
به همت کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ؛ آخرین تولیدات نرم افزاری علوم اسلامی و انسانی در اختیار پژوهشگران دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، این خدمت به صورت الکترونیک عرضه شده و برای تمام مراجعین کتابخانه اعم از پژوهشگران، دانشجویان، طلاب و سایر علاقه‌مندان، قابل دسترسی است. مراجعین کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و کاربران سامانه مجازی سازی نرم افزارهای پژوهشی (سیتریکس) از امکان استفاده از محتوی بیش از ۸۰عنوان نرم افزار پژوهشی جدید ، برخوردار شدند.

مدیر کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر افزود: سامانه مجازی سازی با هدف تجمیع اطلاعات نرم افزارها و افزایش بهره وری کاربران از این منابع راه اندازی شده که اکنون شامل ۱۸۰ عنوان نرم افزار در موضوعات مختلف است. از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون تعداد ۸۰ عنوان منابع دیجیتال نرم افزاری و ۲۰۸ عنوان منبع صوتی و تصویری در قالب ۳۶۳ دی وی دی پس از انجام مراحل ثبت و سازماندهی به آرشیو  مجموعه افزوده شد.

وحید شریفی در ادامه به ظرفیت مناسب سرور اختصاصی این سامانه و امکان نصب و راه اندازی نرم افزارهای پژوهشی با حجم بالا در این مجموعه اشاره کرد.

همچنین وی افزود: نظر به اهداف  کتابخانه در راستای تامین منابع پژوهشی دیجیتال ، تهیه آخرین منابع نرم افزاری پژوهشی از اولویت ها بوده و تا پایان سال ۱۳۹۸ تعداد این منابع به بیش از ۲۰۰ عنوان خواهد رسید.

وی گفت:‌ مجموعه‌ی بانک اطلاعات کتابخانه‌ای دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، یکی از غنی‌ترین مجموعه‌های علمی پژوهشی استان است که به سهولت در اختیار عموم اساتید و فضلای حوزه علمیه و اندیشمندان و پژوهشگران دانشگاهی قرار می‌گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما