اعزام
حضور مبلغان و گروه های تبلیغی و جهادی دفتر خراسان در مناطق سیل زده طی چند مرحله تعداد 450 نفراز مبلغان را به صورت انفرادی و 8 گروه تبلیغی و جهادی به مناطق سیل زده بالاخص منطقه آق قلا اعزام نموده است.

حجت الاسلام سید محمد مهدی قائمی هاشمی رئیس اداره امور مبلغین دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفتگویی با خبرنگار روابط عمومی دفتر خراسان ضمن ابراز تاسف و همدردی با مردم استان های سیل زده و تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد پر خیر و برکت منجی عالم بشریت، با اشاره به فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در راستای اعزام مبلغان و گروه های تبلیغی جهادی به مناطق سیل زده اظهار داشت:

تعدادی از مبلغان وگروه های تبلیغی که در ایام تعطیلات نوروز در مناطق تبلیغی مشغول فعالیت بودند به علت تقارن سیل با تعطیلات به نوع دیگری مشغول به خدمات رسانی به سیل زدگان شدند.

   وی افزود مبلغان و گروه های تبلیغی اعزامی در کنار فعالیت های فرهنگی تبلیغی و جهادی خود که درجهت امیدبخشیدن و تلطیف فضای موجود مناطق سیل زده به امداد رسانی و خدمات رسانی به هموطنان سیل زده مشغول بوده اند.

   رئیس اداره امورمبلغان ادامه داد: دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با هماهنگی حوزه علمیه مشهد و سایر مراکز فرهنگی و تماس های مکرر با مسئولین فرهنگی استان گلستان (به جهت معین بودن ) در چند مرحله تعداد 450  نفراز مبلغان را به صورت انفرادی و 8 گروه تبلیغی وجهادی به مناطق سیل زده بالاخص منطقه آق قلا اعزام نموده است. که مبلغان در مناطق سیل زده مستقر و مشغول به امداد رسانی مشغول هستند.

   وی بیان کرد گروه های تبلیغی هدایا و کمک های قابل توجهی را جمع آوری نموده و به همراه خود به مناطق سیل زده برده و در میان مردم توزیع نموده اند.

حجت الاسلام قائمی هاشمی تصریح نموددرآستانه ماه مبارک رمضان باتوجه به اعلام آمادگی مبلغان برای اعزام به مناطق سیل زده، افزایش اعزام به مناطق مذکور را دراولویت برنامه ها خواهیم داشت.

وی درپایان با ابرازتشکروقدردانی از همت و اهتمام و همدلی و همنوایی کلیه اقشارو گروه های جهادی، مخصوصا حضور پررنگ طلاب و فضلا که بسیار چشمگیربود وبدون هیچگونه چشم داشتی با روحیه بسیار بالای جهادی و بسیجی در این امر بسیار بزرگ و خطیر مشارکت کردندگفت: از نگاه و صحبت بامردم آنچه که مشهود بود، تشکر و سپاس و تقدیر ازاین اهتمام طلاب و فضلا بود.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما