قائمی
رئیس اداره امور مبلغان برادر دفترتبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد اعزام و حضور موثر 180 مبلّغ به سازمان زندان‌های خراسان رضوی در سه ماهه اول امسال حجت‌الاسلام والمسلمین قائمی هاشمی از اعزام 180 مبلّغ به سازمان زندان‌های خراسان رضوی در 12 شهرستان این استان در سه‌ماهه ی نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی قائمی هاشمی، رئیس اداره امور مبلغان برادر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این رابطه اظهار کرد: فرآیند اعزام مبلّغان به سازمان زندان‌ها در طول سال جریان داشته و عملکرد این مبلّغان بصورت ماهانه مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی افزود: فعالیت‌های تبلیغی مبلّغان اعزامی به زندان‌های استان در سه‌ماهه ی نخست سال جاری صورت گرفته است.

رئیس اداره امور مبلّغان برادر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در مورد جزئیات عملکرد این مبلّغان در مدت یاد شده عنوان کرد: فعالیت‌های زیادی از سوی مبلغان در زندان‌های استان صورت گرفته که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سخنرانی های عمومی، کلاس های مسائل اعتقادی، جلسات پرسش و پاسخ، تبلیغ چهره به چهره، مشاوره و راهنمایی حضوری و برگزاری نماز جماعت اشاره کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قائمی هاشمی ادامه داد: برگزاری مراسمات مذهبی، فعالیت‌های فرهنگی و فوق برنامه، مسابقات عمومی، جلسات دعا و زیارت، کلاس بیان احکام، و کلاس معارف اسلامی از دیگر فعالیت‌های عزیزان بوده است.

وی اظهار داشت: این فعالیت‌ها در شهرستان‌های مشهد، کاشمر، درگز، سرخس، تربت حیدریه، تربت جام، چناران، سبزوار، قوچان، شاندیز، گناباد و نیشابور صورت پذیرفته است.

رئیس اداره امور مبلّغان برادر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان با اشاره به اثرگذاری بسیار مثبت حضور روحانیون در زندان ها  خاطرنشان کرد: به علّت اهمیّت امر تبلیغ در ندامتگاه ها، اداره امور مبلّغان در تلاش است با ارتقاء سطح کمّی و کیفی مبلّغان اعزامی در پاسخگویی به نیازهای افراد این مجموعه ها و حل مشکلات آنان و ارتقاء و افزایش سطح آگاهی دینی و معنوی این مددجویان گام‌های مؤثری در این زمینه بردارد.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما