رونمایی کتاب
با حضور امام جمعه مشهد مراسم رونمایی از کتاب «الگوی تربیت جامع طلاب» برگزار شد مراسم رونمایی از جدیدترین کتاب حجت الاسلام والمسلمین نظافت با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مراسم رونمایی از کتاب «الگوی تربیت جامع طلاب» با حضور و سخنرانی آیت الله سید احمد علم الهدی در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده، پژوهشگر حوزه تربیت دینی و مدیر گروه اخلاق مرکز اخلاق و تربیت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سخنرانی کرد و آیت الله علم الهدی نیز به تبیین مفهوم خلیفة الله بودن انسان و لزوم تناسب راهکارهای تربیتی با شرایط مخاطب پرداخت.

در این مراسم هم چنین تعدادی از مسئولین فرهنگی شهر مشهد و اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان و برخی از مدیران مدارس علمیه حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حضور داشتند که از میان ایشان، آیت الله مهدی مروارید، حجج اسلام مرویان حسینی، فرازی نیا و علوی آزیز به بیان نظرات خود در مورد کتاب حاضر پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین نظافت در پایان این مراسم و پیش از رونمایی کتاب، در مورد اهمیت این اثر عنوان کرد: تا زمانی که طلبه و حوزه های علمیه پویا و کارآمد نشوند و امور تربیتی را در اولویت قرار ندهند، نمی توان انتظار داشت که جامعه به شرایط ایده آل برسد.

وی هم چنین گفت: امیدواریم این کتاب مسیر را برای توجه بیشتر به موضوع تربیت در حوزه های علمیه باز کند و با تحقیقات و پژوهش های شایسته، این موضوع به تکامل برسد.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما