رونمایی
امروز؛ آئین رونمایی از کتاب «الگوی تربیت جامع طلاب» برگزار می شود آئین رونمایی از کتاب «الگوی تربیت جامع طلاب» امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، آئین رونمایی از کتاب «الگوی تربیت جامع طلاب» که توسط جمعی از مدیران مدارس علمیه حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد نظافت یزدی به رشته تحریر درآمده است، ساعت 17 امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت برگزار می شود.

مبانی، راهبردها و راهکارهای فرهنگی-تهذیبی، آموزشی-پژوهشی و مدیریتی در تربیت طلاب، محورهای اصلی این کتاب است و در فصل نخست آن پس از مبانی و ضرورت تربیت، به لزوم جامعیت در آن، هفت ویژگی طلبه جامع و نقش مدارس در تربیت طلاب پرداخته شده است.

هم چنین تبیین راهبردها و راهکارهای تحقق تربیت جامع طلاب در حوزه های فرهنگی-تهذیبی، آموزشی-پژوهشی و مدیریتی، موضوعات فصل های دوم تا چهارم کتاب «الگوی تربیت جامع طلاب» می باشد.

گفتنی است اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در برگزاری این مراسم با مدیریت مدارس حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) همکاری دارد.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما