پیش نشست
پبش نشست هفتم اولین کنفرانس بین المللی تبلیغ جهانی دین هفتمین پبش نشست اولین کنفرانس بین المللی تبلیغ جهانی دین چالش ها، فرصت ها و تجارب در عرصه بین الملل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، عباسعلی نصرآبادی رئیس اداره امور پژوهشی اداره کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دبیر علمی این نشست با اعلام این خبر گفت:

در این پیش نشست راهکارهای تبلیغ موثردر خارج از کشور با ارائه  حجت السلام و المسلمین سید عبداله حسینی(موسس و مدیراسبق مرکزاسلامی آفریقای جنوبی) و تبلغ و جهانی شدن؛ فرصت ها و چالش ها با ارائه سید جواد میری(عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) مورد بررسی قرار گرفت.

وی ابراز داشت: در ابتدا حجت الاسلام محمد غفوری نژاد( نماینده اولین کنفرانس بین المللی تبلیغ جهانی دین)  خلاصه ای ازبرنامه ها و پیش نشست هایی که برگزارشده  ارائه نموده و سپس مهمانان اصلی به ارائه سخن پرداختند.

در ادامه سید عبدالله حسینی گفت: در ایران به تبلیغ خارج از کشور کمتر پرداخته شده است و موفقیت ما در خارج از کشور  سیستمی نبوده است ، هرانچه که اتفاق افتاده توان شخصی مبلغان و کاریزما ی فرد بوده است که باعث موفقیت مبلغ شده است. وی افزود: گرچه هزینه فراونی شده اما در تبلیغ خارج از کشور موفقیت کلانی  به دست نیامده است و معدود افرادی هم چون شیخ زکزاکی اگر موفق شده اند فقط و فقط ازباب توان شخصی و اراده فردی بوده است.

مدیر اسبق مرکز اسلامی آفریقای جنوبی در پایان گفت:  تاثیرات تبلیغات خارج از کشور ناقص بوده و تبلیغات خارج از کشور آسیب شناسی نشده است، باید ابتدا مساله شناسی انجام شود و مبلغان به انواع تعلیمات مجهزو مسلح ، سپس به تبلیغ در جامعه جهانی پرداخته شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما