رضانیا
کارگروه تبلیغات محیطی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تشکیل شد کارگروه تبلیغات محیطی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در راستای برگزاری با شکوه تر و حضور حداکثری در انتخابات تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی حجت الاسلام رضانیا با اعلام این خبر گفت: در این کارگروه ضمن اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو مقرر شد ادارات کل در سطح شعبه، طرح ها و پیشنهادات خود در جهت تشویق به حضور حداکثری در شرکت در انتخابات را گردآوری و ارائه نمایند.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان در ادامه افزود: در این کارگروه همچنین در خصوص راه کارها و شیوه هایی که باعث تشویق دانش پژوهان و مراجعین دفتر برای حضور در انتخابات می شود بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت و نمایندگان ادارات کل در این جلسه به این نکته اشاره کردند: با توجه به اینکه ممکن است ابهامات و شبهاتی نسبت به انتخابات 1400 وجود داشته باشد باید اقدامات ناظر به ابهام زدایی از فضاهای مختلف باشد که می توان مانند ایام دهه ی فجر و کرامت اسلایدهایی نصب شود و به نکاتی پرداخته شود که دغدغه ی مردم و قشر نخبگانی است و جهت تبیین این نکات از ال سی دی های سطح سازمان جهت بیان نظرات امام و رهبری و همچنین نشست هایی که در سطح دفتر خراسان برگزار می شود بهره بگیریم.

وی در خصوص بهره گیری از ظرفیت های چهره های تاثیر گذار تبلیغی نیز گفت: باید با مراجعه به این عزیزان از نظرات این چهره ها در خصوص ضرورت حضور حداکثری در انتخابات بهره گیری نماییم. همچنین با توجه به اینکه شیوع کرونا باعث کمتر شدن شورو هیجانانت انتخاباتی شده است باید سازمان ها و مجموعه هایی مثل دفتر متناسب با حجم مراجعات و محتواهای خوبی که در سطح فضای مجازی وجود دارد جهت جلب مشارکت از تمامی ظرفیت های رسانه ای موجود  مانند پوستر و بنر، محتواهای صوتی و تصویری و موشن گرافی و پادکست و... بهره ببرند.

حجت الاسلام رضانیا در پایان گفت: در سطح سازمان مخصوصا در اداره ی کل پژوهش از ابتدای سال نشست ها و برنامه هایی برگزار شده و محتواهای زیادی مانند نشست بررسی تاثیر فضای مجازی در انتخابات و شرکت حداکثری و محتواهای دیگری تولید شده است که متناسب با این ایام از این مطالب نیز در فضای دفتر استفاده خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما