حدیث مقارن
«درسنامه جامع حدیث مقارن» با حمایت «میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی» تألیف شد رئیس اداره پژوهش اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تألیف و تدوین درسنامه جامع حدیث مقارن پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام هادی مصباح، رئیس اداره پژوهش اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تألیف و تدوین درسنامه جامع حدیث مقارن پایان یافت.

این محصول علمی ـ آموزشی که از برنامه‌های مصوب و ابلاغی سال ۱۳۹۹ اداره پژوهش اداره کل آموزش بوده با حمایت «میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی» و به همت اداره پژوهش مرکز تخصصی آخوندخراسانی در مرحله تألیف به انجام رسیده و آماده قرار گرفتن در فرایند چاپ و انتشار است.
مصباح در ادامه گفت: حجت الاسلام والمسلمین عبدالهادی مسعودی مجری طرح پژوهشی «درسنامه جامع حدیث مقارن» و جناب حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدکاظم طباطبایی ناظر آن بوده‌اند.
وی افزود: محتوای این کتاب، ترکیب یافته از دروس آموزشی و کارگاه‌های عملی است. بخش آموزشی آن به اندازه دو واحد درسی و بخش کارگاهی آن در حجم یک واحد عملی و در مجموع برای سه واحد تدوین شده است. این برونداد در ۳ فصل مبانی حدیث شناسی»، «منابع و تاریخ حدیث» و «فهم و نقد حدیث») و ۱۸ درس تنظیم شده است و برای فضلای سطح ۳و۴ حوزه قابل استفاده است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما