دوره آموزشی سبک زندگی، بحران جمعیتی کشور و سهم مبلغان در آن دوره آموزشی سبک زندگی، بحران جمعیتی کشور و سهم مبلغان در آن ، جهت آمادگی مبلغان برای ورود هر چه بهتر و تاثیرگذارتر در این موضوع از طریق سایت lms دفتر تبلیغات اسلامی درحال برگزاری است.

دوره آموزشی سبک زندگی، بحران جمعیتی کشور و سهم مبلغان در آن ، جهت آمادگی مبلغان برای ورود هر چه بهتر و تاثیرگذارتر در این موضوع  از طریق سایت lms  دفتر تبلیغات اسلامی درحال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، خانم سجادی رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مباحث  سبک زنگی و مسائل جمعیتی، این دوره آموزشی جهت آمادگی مبلغان برای ورود هر چه بهتر و تاثیرگذارتر در این موضوع  از طریق سایت lms  دفتر تبلیغات اسلامی درحال برگزاری است.

وی افزود: دوره آموزشی " سبک زندگی، بحران جمعیتی کشور و سهم مبلغان در آن "  ذیل میز سبک زندگی اسلامی و با مشارکت و همکاری مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی بنیاد کرامت رضوی و اعضای موسسه جهادی فرهنگی اندیشه کوثر طراحی شده است.

رئیس اداره امور مبلغان خواهر ابراز داشت: بخشی از آموزش ها در این دوره با بهره گیری از برنامه های ضبط شده در رسانه ملی می باشد که با حضور  حجت الاسلام محسن عباسی ولدی، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، حجت الاسلام محمدمسلم وافی یزدی، دکتر مریم اردبیلی، و دکتر صالح قاسمی ارائه شده است و این موضوع را از زوایای مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی  وحتی سیاسی مورد بررسی قرار داده اند.

100 نفر از مبلغان خواهر در این دوره آموزشی شرکت کرده اند که ضمن استفاده از مباحثی مانند بررسی دیدگاه های موافقان و مخالفان در زمینه تغییرات سبک زندگی ، مباحث خانواده و فرزندآوری، بررسی آیات و روایات ، بیان آثار دنیوی و آخروی فرزندآوری، تحلیل آماری بحث جمعیت و اقتصاد و جمعیت، توانایی پاسخگویی به شبهات این موضوع را پیدا می کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما