فانی
سالروز پژوهش و فناوری فرصتی برای قدردانی از فعالان عرصه پژوهش مجتبی فانی در نشست صمیمانه خانواده پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سالروز پژوهش و فناوری را فرصتی دانست تا از جایگاه و مقام پژوهشگران و دانشیان و اساتید محترمی که در عرصه پژوهش و فناوری خدمات ارائه نموده و زحماتی را متحمل می گردند، سپاس و قدردانی گردد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مجتبی فانی رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی در مراسم هفته بزرگداشت پژوهش و فناوری و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تبریک این ایام تصریح کرد: ۲۵ آذر که سالروز بزرگداشت پژوهش و فناوری است فرصتی است تا از جایگاه و مقام پژوهشگران و دانشیان و اساتید محترمی که در عرصه پژوهش و فناوری خدمات و زحماتی را متحمل می گردند، سپاس و قدردانی گردد و گوشه ای از تلاش ها و دستاوردهای پژوهشی این عزیزان در قالب های کرسی های ترویجی، نشست ها و کارگاه های تخصصی عرضه گردد و به استحضار دیگر محققان و دانشیان علوم اسلامی برسد.

بابت حضور و مشارکت کارکنان، اعضای هیئت علمی و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی بویژه ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، معاون محترم پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی و ریاست محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و پژوهشگران و اندیشمندانی که هرچند به صورت مجازی در این جلسه و دیگر جلسات و نشستهای تخصصی شرکت جستند، تقدیر و تشکر می کنم. هرچند امسال با وجود ویروس همه گیر، برگزاری نمایشگاه و دیگر برنامه های هفته بزرگداشت پژوهش و فناوری به صورت مجازی انجام شد، اما خدا را شاکریم که هم نمایشگاه و هم دیگر برنامه ها به نحو مطلوبی اجرا شد و حتی الگویی برای برگزاری بهینه نشستها و برنامه های پژوهشکده شد. در برخی از نشستهای تخصصی و سخنرانی ها به صورت مجازی به مناسبت این ایام ، شاهد حضور فرهیختگان و اساتید حوزوی و دانشگاهی بودیم که در سال های گذشته از حضورشان دراین جلسات محروم بودیم و اکنون با استفاده از فناوری های نوین در برگزاری نشستها و همایش ها در قالب وبینار این امکان را داشتیم که در خدمت این عزیزان باشیم.

امیدواریم با تلاش اعضای محترم هیئت علمی پژوهشی و پرسنل خدوم اداره کل پژوهش و پژوهشکده اسلام تمدّنی در عرصه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و رسیدن به مرجعیت علمی و توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی و انسانی گامی هر چند کوچک برداشته باشیم.

وی اظهارداشت: برنامه های هفته بزرگداشت پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹ از روز دوشنبه ۲۴ آذرماه همزمان با برگزاری نشستهای تخصصی مشترک پژوهشکده اسلام تمدنی و دانشگاه فردوسی مشهد آغاز و روز پنجشنبه با برگزاری کرسی ترویجی «رابطه منطق و حکمت متعالیه؛ اثبات گر یا تبیین گر» با ارائه آقای دکتر سیدمجید ظهیری و مجموعا با برگزاری ۷ نشست تخصصی و ۲ کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی به حول و قوه الهی پایان می یابد. همچنین امکان بازدید از دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به صورت مجازی و از طریق وبگاه پژوهشکده اسلام تمدّنی به همت اداره امور پژوهشی اداره کل پژوهش و اداره کتابخانه و اطلاع رسانی فراهم شد که از زحمات این عزیزان بدینوسیله تقدیر و تشکر می شود.

وی در ادامه گفت: در برنامه امروز علاوه بر رونمایی آثار تازه انتشار یافته پژوهشکده اسلام تمدّنی از برترین های عرصه پژوهش اداره کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از جمله برترین کارشناسان و کارکنان، برترین عضو هیئت علمی پژوهشی، برترین گروه پژوهشی و برتین اداره مرتبط با اداره کل پژوهش تقدیر به عمل می آید. همچنین در بخش هایی از این برنامه از بیانات ریاست محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت هفته بزرگداشت پژوهش و فناوری بهره مند خواهیم شد.

یکی از مهمترین قمستهای این جلسه که به نوعی نشست صمیمی خانواده پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است، گفتگوی صمیمانه کارکنان، اعضای محترم هیئت علمی و مدیران پژوهش است که وقت معتنابهی را به خود اختصاص خواهد داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما