ب
ثبت نام کارگاه تخصصی تربیت مدرس زبان انگلیسی TTC آغاز شد گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛ کارگاه تخصصی تربیت مدرسان زبان انگلیسی را برای خواهران و برادران به صورت مجازی در فضای تعاملی برگزار می نماید

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛ همچون سال های گذشته در نظر دارد “کارگاه تخصصی تربیت مدرسان زبان انگلیسی” را برای خواهران و برادران به صورت مجازی در فضای تعاملی برگزار نماید.
علاقه مندان جهت  ثبت نام بایستی در بازه زدمانی  یازدهم لغایت هجدهم دیماه ۱۳۹۹ اقدام به ثبت نام کرده و شروع دوره از ابتدای بهمن ماه ۱۳۹۹ می‌باشد.
داوطلبان محترم لزوما باید دانش آموخته دوره‌های پیشرفته زبان انگلیسی باشند و شرط شرکت در دوره کسب امتیاز لازم در مصاحبه برخط (آنلاین) به صورت ویدیویی خواهد بود.
شهریه شرکت در کارگاه به ازای ۴۰ ساعت، برای طلاب و اساتید فعال در دفتر تبلیغات اسلامی ۴۰۰ هزار تومان و برای سایر متقاضیان ۵۵۰ هز ار تومان می باشد که در ابتدای دوره دریافت می شود.
در پایان به شرکت کنندگانی که کارگاه را با موفقیت گذرانده باشند از طرف دانشگاه باقر العلوم (ع) گواهی معتبر اعطا می‌گردد و همچنین زمینه جذب جهت تدریس در دوره های آموزش زبان انگلیسی دفتر تبلیلغا اسلامی فراهم می شود.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند در پیامرسان ایتا با کارشناس مربوطه ارتباط برقرار نمایند:
برادران @alirezamosaddeq
خواهران @am_khavari
کانال اطلاع رسانی گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی: Eitaa: @dteculture

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما