فرقدنی
برگزاری نشست هم اندیشی کار گروه برنامه ریزی شعبه خراسان رضوی در خصوص ارزشیابی سالانه نشست کار گروه برنامه ریزی در خصوص عملکرد سال ۹۸ و ارزیابی واحدها در سامانه وصال با حضور آقای فرقدانی رئیس گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان در این نشست آقای فرقدانی با توضیح اینکه اولین باری است که چنین نظرسنجی در سطح دفتر انجام می‌شود ضمن تأکید بر شرکت حداکثری در این نظرسنجی بیان کرد: از بین معیارهای پیشرفت، کارآیی و کیفیت، در خصوص معیار کیفیت که واحدها و افراد بسیاری در امتیاز آن دخیل هستند، برای مقایسه نتایج به دست آمده با نتایج این نظرسنجی جهت اطمینان بیشتر از نتایج حاصله چنین روندی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات در ادامه افزود: در این نشست بر این مطلب تاکید شد با توجه به اینکه اولین باری است که این کار صورت می‌پذیرد باید با حساسیت و دقت نظر بیشتری امتیازات ثبت شود. زیرا عدم دقت در ثبت امتیازات ممکن است باعث تضییع تلاش واحدها گردد.

ایشان در بخش دیگری تأکید کردند: تلاش و امتیاز واحدها تعیین کننده رتبه مراکز هستند و رتبه مراکز اثر مستقیم بر نتایج ارزشیابی کارکنان دارد! مثلا اگر امتیاز فردی 95 و رتبه شعبه 4 باشد به همین نسبت امتیاز فرد تعدیل شده و کاهش خواهد یافت.

آقای فرقدانی ابراز امیدواری کرد: اداره ارزیابی قم بتواند از بین این حجم از نظرات به تحلیل درست و منطبق با واقعیات میدانی دست یابد و به دلیل فرصت کم و حجم زیاد ارزیابی‌های ارائه شده، به روش‌های تصادفی که چندان اطمینان ‌بخش نیست متوسل نشود بلکه انشاءالله در آینده سامانه ارزیابی راه‌اندازی شود تا با فراخوان اطلاعات از سامانه‌های ساتع، سند، ارزشیابی و ... نتایج به سرعت و بطور خودکار در هر زمان در اختیار باشد.

ایشان در پایان با توجه به ظرفیت کارشناسی، فکری و فناوری شعبه خراسان رضوی و تجربه راه‌اندازی سامانه سبت که بستر فعالیت‌های سیستمی کارکنان شعبه در ارتباط با بودجه، کنترل پروژه و امور مالی شعبه است، جهت همفکری و همکاری در طراحی و راه‌اندازی سامانه ارزیابی اعلام آمادگی کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما