jrndv
تقدیر از آثار و مقالات علمی – پژوهشی و ترویجی دانش‌پژوهان مرکز تخصصی آخوند خراسانی ادارۀ امور آموزشی و تهذیب از آثار و مقالات علمی – پژوهشی و ترویجی دانش‌پژوهان مرکز تخصصی آخوند خراسانی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ادارۀ امور آموزشی و تهذیب از آثار و مقالات علمی – پژوهشی و ترویجی دانش‌پژوهان مرکز تخصصی آخوند خراسانی تقدیر کرد.

بنابراین گزارش، از حجت الاسلام حسین رفیعی به جهت تألیف دو مقاله علمی پژوهشی با عناوین «ارزیابی انتقادی استدلال انتفاء بر حسن و قبح عقلی» و «ارزیابی انتقادی استدلال معرفتی و استدلال تعاکس بر حسن و قبح عقلی» و همچنین ارائه مقاله «آیا انحصارگرا ملزم به ارزیابی باورهای معارض است» در کنفران بین المللی فلسفه دین مشهد و همچنین تألیف مقاله «ماده و صورت، اجزاء و جوهری یا جهات تحلیلی جسم» و کسب رتبه «شایسته تقدیر»، تقدیر به عمل آمد.

همچنین از حجت الاسلام مهدی عصمتی به جهت انتشار مقاله علمی تخصصی «تکفیر در فقه و مذاهب اسلامی» و ارائه مقاله «بررسی فقهی و حقوقی استیفاء نفقه معوقه زوجه» در کنفرانس بین المللی رویکردهای علمی پژوهشی در علوم اسلامی و همچنین تألیف مقاله «بررسی فقهی حقوق مبانی تغییر جنسیت بر اساس وضعیت شخص» و کسب رتبه «شایسته تقدیر»، تقدیر به عمل آمد.

از آقایان مرتضی میری و علی حاجی شمسایی به جهت ارائه مقاله «بررسی روانی فراز قرآنی از منظر فریقین» در همایش علمی پژوهشی «قرآن کریم، جامعیت و جهانی بودن» تقدیر صورت گرفت.

بنابراین گزارش از آقایان حسن احمدی، مهدی حسن پور، علی بیژن نژاد و ابوالفضل رحمانی به جهت ارسال مقاله به فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان و کسب رتبه شایسته تحسین تقدیر شد.

همچنین از آقای محمد محسن کمالی به جهت انتشار مقاله علمی پژوهشی «بررسی و نقد براهین فیلسوفان اسلامی بر ابطال مذاهب ذره گرایی» در فصل نامه علمی معرفت فلسفی تقدیر به عمل آمد.

از حجج اسلام توکلی و طاهریان به جهت ارائه پایان نامه به ترتیب با عناوین «بررسی لغزش های ترجمه های منتخب فارسی در آیات الاحکام عبادی» و «نقد و بررسی مستندات قرآنی سلفی وهابی در باب تکفیر با تکیه بر تفاسیر عامه» تقدیر انجام شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما