مرکز ملی
گزینش مبلغین در مرکز ملی پاسخگویی ویژه ی ماه مبارک رمضان اداره ی کل فرهنگی تبلیغی با همکاری مرکز ملی پاسخگویی اقدام به گزینش پاسخگو در فضای چت آنلاین به صورت 24 ساعته و پاسخگویی تلفنی در بازه‌ی زمانی 12 ساعته نموده است

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین دیانت رییس مرکز ملی پاسخگویی شعبه ی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان که زمان اعزام مبلغین است به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا و تعطیلی محافل مذهبی تصمیم بر این شد تا با همکاری اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان مبلغینی که درزمینه ی فقه و احکام از مهارت کافی برخوردارند مورد گزینش واقع شوند.

وی در مورد نحوه‌ی جذب افزود: مرکز ملی پاسخگویی در زمینه‌ی جذب اساتید،‌ اساتید نخبه‌ی پاسخگویی مشهد را دعوت به همکاری کرد. بعد از مصاحبه  که توسط اساتید این نهاد برگزار گردید، عده‌ای از طلاب که در امتحان ورودی نمره‌ی لازم را کسب کردند، همکاری خود را در زمینه‌ی پاسخگویی فقه و احکام در ماه مبارک رمضان،‌ با مرکز ملی پاسخگویی آغاز کرده‌اند و هم اکنون از وجود این طلاب بهره‌مند شده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین دیانت خاطر نشان کرد با این وجود باز هم بسیاری از تماس ها امکان اتصال و بیان سوال خود را پیدا نمی کنند که امیدواریم در آینده با گسترش فضای پاسخگویی این مقدار حجم بالا از سوالات امکان پاسخگویی پیدا کنند.

رییس مرکز ملی پاسخگویی شعبه ی خراسان رضوی در پایان گفت: بستر مرکز ملی پاسخگویی در زمینه های مختلف ظرفیت مناسبی است برای مبلغان توانمند تا در فضای مجازی پاسخگوی شبهات و مشکلات مردم باشند. چرا که امروز فضای مجازی همگام با تبلیغ حضوری یکی از مهمترین عرصه های حضور جوانان و مردم  است و حضور مبلغین و حافظان اعتقادات و اصول دینی در این فضای نوین باید بسیار جدی تر دنبال گردد
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما