بازدید
با حضور مدیران منابع انسانی و مدیر و اعضای کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صورت پذیرفت؛ بازدید از کتابخانه امام خمینی(بزرگ‌ترین بنای فرهنگی مشهد) وحید شریفی گفت: بدون تردید بازدیدهای حرفه ای و استفاده از تجربیات متقابل می تواند نقش موثری در ارتقاء سطح دانش حرفه ای و ارائه خدمات بهینه در کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، وحید شریفی مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بازدید از کتابخانه امام خمینی(بزرگترین بنای فرهنگی مشهد)گفت: کتابخانه مرکزی مشهد با زیربنای ۱۱۵۰۰ متر در ۶ طبقه، سطح مطلوبی از فضای کتابخانه‌ای را داراست. فضای کافی امکان انجام فعالیت‌های متعددی همچون اتاق‌های پژوهش، مطالعۀ فردی و گروهی، فضای قابل اجاره به بخش خصوصی، تالارهای حمایت از استارت آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، خدمات ویژه به اقشار خاص، سالن کنفرانس و گالری را فراهم می آورد.

شریفی ادامه داد: ارتباط بیشتر کتابخانه های تخصصی با کتابخانه های عمومی باعث پیشبرد سریع تر امور و نیل به اهداف بزرگ فرهنگی است. همچنین بایستی جهت ارتقاء خدمات کتابخانه ای،  برنامه های تخصصی و علمی و پژوهشی در این حوزه برگزار شود.

شایان ذکر است در این بازدید کتابداران کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی از بخش های مختلف کتابخانه بازدید و با خدمات ارائه شده در این کتابخانه آشنا شدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما