نجف اشرف
بازدید مدیر مرکز تخصصی علوم قرآن و حدیث حوزه علمیه نجف از «شبکه اجتهاد» حجت‌الاسلام دکتر الشویلی، مدیر مرکز تخصصی علوم قرآن و حدیث (وابسته به عتبه حسینیه در نجف اشرف) با حضور در دفتر شبکه اجتهاد از نزدیک با فعالیت‌های این پایگاه آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ علی غانم الشویلی، نویسنده، پژوهشگر، استاد سطوح عالی حوزه علمیه نجف و دارای مدرک دکتری از دانشگاه الحضارة لندن، با حضور در دفتر شبکه اجتهاد از فعالیت‌ و پروژه‌های پیش روی پایگاه عربی اجتهاد مطلع شد و ضمن تقدیر و قدردانی از برنامه‌های شبکه اجتهاد، با حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی (مدیر مسئول شبکه و استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه مشهد) و حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحمانی (سردبیر شبکه و مدیر گروه آموزشی فقه و مبانی اجتهاد مرکز تخصصی آخوند خراسانی) دیدار و گفتگو کرد.

مباحث فقهی، اصولی، رجالی، روش‌شناسی استنباط، وضعیت محافل و مراکز علمی حوزه علمیه نجف، قم و مشهد، مورد گفتگوی حاضرین قرار گرفت که در آینده گزارش علمی- تفصیلی آن منتشر می‌گردد.

دکتر الشویلی در حاشیه دیدار با مدیران شبکه اجتهاد، با اعضای هیئت علمی مرکز تخصصی آخوند خراسانی از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین استاد محمدحسن ربانی بیرجندی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی طالقانی گفتگو داشت و از آخرین پژوهش‌ها، تألیفات و دست‌آوردهای علمی مطلع و بحث گردید.

در ادامه، مدیر مرکز تخصصی علوم قرآن و حدیث نجف اشرف از مرکز تخصصی آخوند خراسانی و برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بازدید به‌عمل آورد.

حجت‌الاسلام دکتر شیخ علی غانم الشویلی در پایان این دیدار، تألیفات رجالی و فقهی خود را به دفتر شبکه اجتهاد اهدا نمود و طرفین به بررسی شرایط ارتباطات بیشتر مراکز علمی حوزه علمیه نجف و حوزه علمیه مشهد تأکید کردند.

لازم به ذکر است، مرکز تخصصی علوم قرآن و حدیث وابسته به عتبه حسینیه، سه سال قبل در نجف اشرف راه‌اندازی شده است و هم اکنون طلاب مستعد در آن مشغول به تحصیل می‌باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما