داوودی
مدیر گروه اموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد: دوره فشرده آموزش و تمربن لهجه عراقی و اصطلاحات پرکاربرد عربی عراقی در تابستان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دکتر ابراهیم داودی گفت:  با توجه به درخواست متقاضیان و نظر به بالا رفتن سطح تعاملات زوار ایرانی و عراقی و نیاز به برقراری ارتباطات موثر زوار با یکدیگر در تابستان یک دوره فشرده لهجه عراقی در مرکز تخصصی اخوند خراسانی برگزار خواهد شد.

 وی به وجود فرصتهای زیارتی نظیر راهپیمایی بزرگ اربعین و نیاز زوار به آشنایی با لهجه عراقی به دلیل وجود زائران عراقی در حرم رضوی اشاره کرد و این امر را از دلایل برگزاری چنین دوره ه ای برشمرد.

داودی در خصوص  اهم مطالب و سرفصلهای تدریس در این دوره گفت: اهم مطالب و سرفصلهای تدریس در دوره عبارتند از تعابیر و اصطلاحات روزمره و مورد نیاز زوار و مخاطبان در فضاهایی مانند فرودگاه، بازارو نحوه خرید کردن، اماکن زیارتی، مسیر راه پیمایی زوار، نحوه معرفی و آدرس پرسیدن، صحبت در مورد اصطلاحات مذهبی مورد استفاده در اماکن زیارتی و نظیر آنها می باشد. از ویژگیهای دیگر این دوره امکان استفاده از استاد بومی عراقی و امکان پشتیبانی آموزشی مجازی می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما