مخدوم
طی حکمی از سوی رییس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی؛انتصاب سرپرست جدید مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی نمایندگی خراسان رضوی حجت الاسلام و المسلمین سید عباس دیانت به عنوان سرپرست مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی نمایندگی خراسان رضوی منصوب شد

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی حجت الاسلام و المسلمین مخدوم، طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید عباس دیانت  را به عنوان سرپرست مرکز ملی پاسخگویی به پرسش های دینی نمایندگی خراسان رضوی منصوب نمودند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی طی مراسمی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم رییس مرکز ملی پاسخگویی به پرسش های دینی و حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی مسعودی  رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  و کارشناسان این مرکز جلسه تکریم و معارفه رییس جدید نمایندگی خراسان رضوی برگزار شد.

در این جلسه از زحمات حمزه واقعی  تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین سید عباس دیانت  به عنوان سرپرست مرکز ملی پاسخگویی به پرسش های دینی نمایندگی خراسان رضوی منصوب شد.

حجت الاسلام و المسلمین مخدوم  در این جلسه افزود: در دیداری که خدمت مقام معظم رهبری بودیم نکاتی را به صورت شفاهی خدمت مقام معظم رهبری عرض کردم و ایشان در پاسخ به بنده کاملا به جزئیات اشراف داشتند و مشخص بود که کاملا از کار ما مطلع هستند و فرمودند سلام بنده را به همکارانتان در مرکز ملی پاسخگویی برسانید .

وی در ادامه افزود:‌در فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) توجه خاصی نسبت به بحث پاسخگویی در دفتر وجود داشت که در رسانه ها منتشر شد.

رییس مرکز ملی پاسخگویی به پرسش های دینی در ادامه گفت: چاپ پاسخ ها در مرکز ملی پاسخگویی تا کنون در اولویت ویژه قرار نداشت  که با تاکیدات مقام عظم رهبری آنرا در اولویت قرار داده ایم

وی در پایات ضمن ابراز برخی از مشکلات موجود در مرکز ملی پاسخگویی گفت کاش سازمان های فرهنگی به ما توجه بیشتری می کردند و فرصت بیشتری می دادند تا خدمت بیشتری ارائه دهیم

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما