مسعودی
رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:بیانیه رهبری تبدیل به سند عملیاتی شود حجت الاسلام والمسلمین مسعودی گفت: حوزه علمیه باید در جهت بازخوانی مکرر بیانیه گام دوم انقلاب و تبدیل آن به اسناد عملیاتی، تلاشی موثر و ماندگار بردارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت الاسلام والمسلمین مسعودی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در همایش بیانیه گام دوم انقلاب، مبانی و راهکارها که پنجشنبه 23 اسفند در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: جایگاه رهبری و رهنمودهای خاص آن در نظامی که بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است از موقعیتی حساس و تاثیرگذار برخوردار می باشد به گونه ای که این مهم همواره و در طول تاریخ انقلاب در زمره محکمات انقلاب اسلامی برشمرده شده است. این امر اساسی در دوره حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به طور عمده معطوف به شناخت فرصت ها و تهدیدها بوده و می باشد.

وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) برای شناخت فرصت ها و تهدیدها در فرصت های مختلف، رهنمودها و بیانیه هایی راهبردی در عرصه های مختلف حکومت و نظام ارائه کرده اند.

جامعه دینی در طول سالها رهبری و زعامت مقام معظم رهبری شاهد فرمایشات قوی و متین و اسنادی دقیق و راهبردی بوده است که آخرین نمونه آن در قالب بیانیه گام دوم انقلاب به جامعه انقلابی ایران ارائه شده است.

حجت الاسلام مسعودی به رسالت افراد در قبال بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب اشاره و بیان داشت: بازخوانی، تحلیل و استخراج عناصر سند از سوی کارشناسان، بازشناسی مخاطبان در سطوح مختلف و تبدیل این سند به اقدام عملی در عرصه های مختلف با سمت گیری به سمت تمدن اسلامی سه مسأله مهم در رابطه با این سند می باشد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛ روحانیت و حوزه علمیه را نخستین مخاطب بیانیه رهبری در سطح نخبگانی دانست و گفت: حوزه علمیه باید در جهت بازخوانی مکرر بیانیه گام دوم انقلاب و تبدیل آن به اسناد عملیاتی، تلاشی موثر و گام هایی ماندگار بردارد.

گفتنی است؛ در این همایش حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به تبیین بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما