بیانیه
بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور بیانیه ای، مردم را به برپایی مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن این بیانیه بدین شرح است:

 "اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم"  

سوره رعد، آیه11

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استکبار ستیز ایران اسلامی در این انقلاب شکوهمند، با لبیک به مقتدا و رهبر خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه را بنا نهاد.


ایام الله دهه فجر یادآور فداکاریها، رشادتها و جانفشانی های ملتی است که با پیروی از اسلام و آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، رژیم استبدادی پهلوی را ساقط و نظام جمهوری اسلامی را در این آب و خاک مستقر نمود.

انقلاب اسلامی ملت ایران همه ارزش‌های اسلامی رادر جهان امروز که تشنه معنویت و عدالت بود زنده کرد و به اسلام و مسلمانان هویت جدیدی داد و ملت ایران را الگویی تمام عیار برای عدالت خواهان و مستضعفان  دنیا نمود و اکنون به برکت انقلاب اسلامی، وعده الهی حضرت امام(ره ) مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته منطقه در حال تحقق می‌باشد.


اینک پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و چهل سال پایداری و مقاومت و ایستادگی غیورمردان، شیرزنان ایران اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها، طمع‌ورزی‌ها، دست‌‌اندازی‌ها و چپاول دارایی‌های مسلمانان و اندیشه‌های ناب اسلامی توسط نظام سلطه، سیلی سختی بود که نظام اسلامی به صورت سلطه‌گران نواخت و حال این دشمنان زبون و زخم‌خورده انقلاب اسلامی با درماندگی هرچه تمام‌تر به تحریم‌های سخت اقتصادی یک‌جانبه علیه ایران اسلامی دست زده که این بار نیز با وحدت و اتحاد مردم و مسئولان و پیروی از منویات وحدت‌بخش مقام معظم رهبری (حفظه الله) ؛ با پاسخ قاطع، کوبنده، حماسی، فراموش‌نشدنی و اقدام هوشمندانه ملت با بصیرت ایران اسلامی مواجه خواهند شد و ضربه محکمی از نمایش حماسۀ حضور و اقتدار ملی ایرانیان غیور در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن نیز خواهند خورد.


دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  به عنوان نهادی انقلابی، فرهنگی و تبلیغی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورائی ملت مسلمان ایران، همگام با ملت فهیم ایران، با ارزش‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید عهد کرده و بیعت خود را با رهبر و مقتدای خویش تازه می‌کند و امیدوار است الهام بخشی انقلاب حق طلبانه ملت ایران در حماسه ۲۲ بهمن، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.

«روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی »

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما