تفاهم نامه
در راستای تعامل هدفمند میان دو نهاد؛تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه به امضا رسید تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه با هدف تقویت و ارتقای سطح همکاریها با تأکید بر فعالیتهای هدفمند پژوهشی و رسانه ای شنبه 13 بهمن 97 در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به امضاء رسید

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان صبح امروز در راستای تحقق ارزشهای انقلاب اسلامی، ترویج گفتمان امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) و ایجاد زمینه‌های لازم برای تعامل هدفمند میان دو نهاد متولی گسترش فرهنگ و تبلیغات اسلامی با تاکید بر ظرفیت‌های مشترک و هم‌افزایی فعالیت‌های پژوهشی، رسانه ای،آموزشی، و فرهنگی؛ تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه صدا و سیما و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی منعقد گردید.

اهداف این تفاهم نامه عبارتند از: تقویت و ارتقای سطح همکاریها با تأکید بر فعالیتهای هدفمند پژوهشی و رسانه ای، ناظر به رفع نیازها و حضور موثر در فضای حقیقی و مجازی. تولید محصولات مشترک بر اساس اهداف راهبردی، امکانات و ظرفیتهای طرفین. هم افزایی عملکرد و ضریب نفوذ سازمانی با بهره گیری از اعضاء هیئت علمی و منابع انسانی طرفین.

محورهای این تفاهم نامه عبارتند از:  تعریف، طراحی، برنامه‌ریزی و تامین محتوا جهت راه‌اندازی دوره ها و کارگاههای دانش‌افزایی و مهارتی برای کادر علمی و برگزاری نشست های تخصصی، کرسی های نظریه پردازی، نقد و ایده علمی، سمینارها و همایش‌های علمی و نمایشگاه های مشترک.

تسهیل در دستیابی به نتایج تحقیقات، تبادل اطلاعات و تجزیه و تحلیل‌های مربوط به تحقیقات انجام شده در ساحت‌های مورد توافق.  همکاری، مبادله و استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات از قبیل نشر دیجیتال و بانک‌های اطلاعاتی در زمینه¬های مورد علاقه. انجام طرح¬های پژوهشی، آموزشی، و فرهنگی مورد نیاز و همسو با اهداف سازمانی مشترک و سرمایه¬گذاری در آنها با استفاده از ظرفیت¬های علمی طرفین و همکاری علمی در تهیه و تدوین و نشر آثار و نشریات علمی پژوهشی.

تشکیل شورای تخصصی مشترک، جهت طراحی عناوین بنیادی و کاربردی برای فعالیت‌های تحقیقات دین و رسانه.

سمت‌دهی طرح‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی (سطح سه و چهار) به اولویت‌های مورد توجه طرفین و حمایت از آنهابه خصوص در حوزه دین ورسانه.

همکاری در نظارت و ارزیابی محصولات رسانه‌ای، پژوهشی و فرهنگی.تسهیل دسترسی اعضای هیأت علمی، محققان و دانش پژوهان به آثار و مدارک علمی موجود در کتابخانه‌های طرفین

انتشار محصولات مشترک با حفظ حقوق معنوی دو جانبه پس از توافق طرفین.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما