مسعودی
رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی :هفته پژوهش بهترین فرصت برای هم‌افزایی با سایر مراکز تحقیقاتی است رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این‌که مراکز تحقیقاتی باید از اقدامات موازی پرهیز کنند، گفت: هفته پژوهش بهترین فرصت برای هم‌افزایی با سایر مراکز تحقیقاتی کشور است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدمهدی مسعودی رییس دفتر تبلیغات اسلامی مشهد در نخستین نشست مشترک رؤسا و معاونان پژوهشی مراکز حوزوی و دانشگاهی مشهد گفت: باید به دنبال اهداف نهایی آرمانی در نظام اسلامی باشیم.

وی افزود: در این 40 سال تلاش‌های بسیاری انجام‌ گرفته است تا سازه تمدن اسلامی در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به‌درستی ترسیم شود  لذا جهت‌گیری ما باید به‌سوی تمدن نوین اسلامی باشد تمدنی که جهان امروز نیازمند آن است.

حجت‌الاسلام مسعودی یادآور شد: باید به هم‌افزایی برسیم   هرچند تا رسیدن به سقف و نهایت هم افزایی نهادی فاصله داریم

وی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از تجارب مشترک و تبادل اسناد و تعامل نهادی می‌تواند کمک شایانی به این هم‌افزایی کند اقدامات باید مورد گفتگو واقع شود و از تجارب یکدیگر بهره بگیریم .

رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی در ادامه با اشاره به فرصت گفت‌وگو گفت: بهترین فرصت برای گفت‌وگو ایامی مانند  هفته پژوهش است می‌توانیم بر اساس یک گفت‌وگوی مدون برنامه‌ریزی داشته باشیم قوام سازه تمدن نوین به پژوهش است.

وی افزود: در راستای اقدامات راهبردی در عرصه پژوهش حداکثر تلاش ها و  اقدامات در پژوهشگاه دفتر تبلیغات اسلامی   سیایت گذاری و ابلاغ می شود

حجت‌الاسلام مسعودی یادآور شد: در بحث فقه و شهرنشینی از امکانات پژوهشی پژوهشکده ثامن استفاده کرده‌ایم و به‌زودی همایش بیت المللی الهیات شهری در مشهد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌ای در زمینه مسائل شهری و با حضور مدیران پژوهشکده ثامن امضا و بر اساس آن همکاری‌های مشترک ادامه می‌یابد

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما