تربت مبلع
با حضور دکتر علیزاده موسوی؛ جلسه توجیهی دوره تربیت مدرس نقد و بررسی جریانهای سلفیه تکفیری برگزار شد نشست توجیهی دوره تربیت مدرس نقد و بررسی جریانهای سلفیه تکفیری از سوی مرکز آموزشی شیخ بهایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی علیزاده موسوی، رییس میز تخصصی وهابیت در جلسه توجیهی دوره تربیت مدرس نقد و بررسی جریانهای سلفیه تکفیری که از سوی مرکز آموزش شیخ بهایی برگزار شد، ابتدا وضعیتی از فعالیت فرقه های مختلف در اقصی نقاط جهان را ترسیم و سپس بر ضرورت پرداختن به مباحث فرق و مذاهب اسلامی تاکید کرد.

وی سپس به معرفی سرفصلهای آموزشی دوره در شش محور تعمیق باورهای دینی، مقابله با جریانهای تکفیری، منبع شناسی و ... پرداخت و وضعیت علمی و فرهنگی جریانهای اهل سنت و تشیع در جهان و  تاکید بر تعامل صحیح با جریانهای مختلف را تشریح کرد.

وی همچنین بر نقش بانوان در عرصه تبلیغ بین المللی و ضرورت پرداختن به تربیت و اعزام بانوان مبلغ تاکید کرد.

در ادامه آقای علیرضا صابری و آقای دکتر سلیمانی، رییس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوره علمیه قم در برنامه حضور یافتند و پیرامون برنامه ریزی دوره و اهداف آن توضیحاتی را ارائه و تاکید کردند مسئولین ذیربط طوری حمایت کنند تا از این دوره مبلغان و مدرسانی در سطوح بالای علمی تربیت شوند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما