داوودی
مدیرگروه آموزشی زبان انگلیسی مرکز آموزشی شیخ بهایی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ؛ اولین دوره تخصصی تربیت مبلغ معارف رضوی توسط گروه آموزشی زبان انگلیسی شعبه خراسان رضوی برگزار خواهد شد به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، اولین دوره تخصصی تربیت مبلغ معارف رضوی به سفارش مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی توسط گروه آموزشی زبان انگلیسی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد

دکترابراهیم داودی مدیر گروه آموزشی زبان انگلیسی مرکز آموزشی شیخ بهایی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری اولین دوره تخصصی تربیت مبلغ معارف رضوی توسط گروه آموزشی زبان انگلیسی دفتر تبلیغات خراسان رضوی خبر داد.

وی هدف از اجرای این طرح را انسجام بخشی به فعالیت های آموزشی تبلیغی بین المللی در استان و هدفمند کردن آموزشهای کاربردی تخصصی با مشارکت نهادهای مربوطه و همکار عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه آستان قدس رضوی قصد دارد برای اعزام های بین الملل در دو نوبت در حوزه کشورهای انگلیسی زبان و عرب زبان با ظرفیت قابل توجهی اقدام نماید از میان چند طرح آموزشی جهت اعزام مبلغ بین الملل به نهادهای علمی متناظر،طرح دفتر تبلیغات اسلامی پذیرفته شد و طی قراردادی با مرکز امور بین الملل استان قدس، گروه زبان فاز آموزشی این طرح را بعهده گرفت. با توجه به سابقه ۲۵ ساله گروه آموزشی زبان در شعبه خراسان و تربیت طلاب متعدد زبان دان در دوره های آموزشی زبانی، زمینه استفاده عینی و عملی مبلغین پس از گذراندن دروس تخصصی در این دوره برای ممتازترین دوره فراهم خواهد شد.

داودی افزود: این طرح در دو فاز مطالعاتی و اجرایی توسط گروه آموزشی انجام شده است که پس از نیاز سنجی فضای تبلیغی بین الملل حوزه های انگلیسی و عربی و همکاری جدی با اساتید متخصص در این زمینه دروسی طراحی و اجرا خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در فاز اول پس از فراخوان طلاب باید آزمون بسندگی زبان انگلیسی و عربی را با موفقیت بگذرانند و در مرحله بعد با موفقیت در مصاحبه تخصصی علوم دینی از منابع معرفی شده در دوره پذیرفته میشوند.

داودی حضور اساتید برجسته و متخصص در دوره را  از ویژگیهای این طرح برشمرد و گفت: در این دوره سعی شده است از ظرفیت علمی اساتید برجسته  متخصص در امر آموزش استفاده گردد و در نهایت دانش پژوهانی که موفق به گذراندن کل دوره شوند علاوه بر دریافت مدارک علمی معتبر جهت اعزام در دو نوبت در سال توسط آستان قدس رضوی بکار گرفته می شوند و همچنین با هماهنگی های انجام شده با اداره زائرین غیر ایرانی حرم مطهر رضوی از ظرفیت تبلیغی فارغ التحصیلان دوره  نیز در طول سال استفاده خواهد شد. این دوره حسب نیاز تبلیغی استان قدس رضوی در سه قالب عادی، فشرده و توجیهی قابل اجراست.

لازم به ذکر است افتتاحیه دوره پنجشنبه ۱۸ مرداد در سالن همایش های استان قدس رضوی برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما