قرآن
در راستای افزایش تعاملات علمی ما بین پژوهشکده‌ها؛ جلسه پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و پژوهشکده اسلام تمدنی برگزار شد. جلسه بررسی راهکارهای افزایش تعاملات علمی بین پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و پژوهشکده اسلام تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛ جلسه بررسی راهکارهای افزایش تعاملات علمی بین پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و پژوهشکده اسلام تمدنی با حضور رئیس و اعضای هیأت علمی دو پژوهشکده صبح دوشنبه ۲۵ تیرماه در سالن شیخ طبرسی برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن ضمن  خیرمقدم، آمادگی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن را جهت تعامل و همکاری با پژوهشکده اسلام تمدنی اعلام نمود.

سپس در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین موسوی‏ عبادی دبیر کارگروه مرجعیت علمی قرآن به معرفی پروژه‏‌ها و فعالیت‏‌های این کارگروه پرداخت و نسبت به همکاری با اعضای هیأت علمی پژوهشکده اسلام تمدنی اعلام  آمادگی کرد.

در ادامه دکتر سیدمصطفی احمدزاده رئیس پژوهشکده اسلام تمدنی با تشکر از پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن جهت برگزاری این جلسه، محورهای همکاری را ذکر کرد.

 اعضاء حاضر در جلسه نیز به بیان نظرات خود در بخش های مختلف و نحوه همکاری ها  بین دو پژوهشکده پرداختند.

در پایان مقرر شد پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و پژوهشکده اسلام تمدنی در قالب تفاهم‌نامه همکاری که بین دو پژوهشکده منعقد خواهد شد از ظرفیت‌های علمی و اجرایی طرفین از جمله در انجام طرح ها و پروژه‌های پژوهشی و برگزاری کرسی‌های تخصصی و نقد ایده و نوآوری استفاده نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما